کد خبر: 142050 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 ژوئن 2017 - 13:37

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

الحاق فرودگاه به محدوده منطقه آزاد انزلی رشد استان را در پی دارد

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: معتقدیم با الحاق فرودگاه به محدوده منطقه آزاد انزلی شاهد رشد و توسعه در بخش‌های اقتصادی، ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق گردشگری در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش خوبان، دکتر اسدالله عباسی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان در دیدار با مهندس مسرور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از پیشرفت‌های همه جانبه بدست آمده در منطقه آزاد انزلی در مسیر توسعه استان و کشور، اظهار کرد: با گذشت یک سال از حضور مجمع نمایندگان گیلان در این منطقه، منطقه آزاد انزلی پیشرفت زیادی داشته و خوشحالیم که سرعت رشد و توسعه در این منطقه بسیار بالا بوده و زیر ساخت‌های مناسبی نیز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی نگین استان گیلان است و شهرستان‌های دیگر باید در مسیر توسعه گیلان به این نگین متصل و همراه شوند، افزود: این منطقه با ظرفیت‌های موجود کارکرد ملی دارد و برای رفع موانع برای توسعه صادرات، جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال که از اولویت‌های منطقه آزاد انزلی است آمادگی هرگونه همراهی را داریم.

عباسی به تشریح اهمیت مجتمع بندری کاسپین پرداخت و گفت: مجتمع بندری کاسپین علاوه بر توانمندی‌های اقتصادی و تجاری دارای ظرفیت‌های حائز اهمیتی در بحث گردشگری است که می‌توان با ایجاد تحولات زیاد، موجبات رونق اقتصادی در سطح استان گیلان را فرآهم نماید و در نتیجه همه مسئولان و نمایندگان مجلس باید با برنامه ریزی مدون و کامل کمک کنند تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر و سریع‌تر منطقه باشیم.

نماینده مردم شهرستان رودسر و املش در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اتصال خطوط راه آهن به مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی و در ادامه به بندر انزلی و همین طور به آستارا به عنوان یک ضرورت زیر ساختی در توسعه استان از مهمترین موضوعاتی است که باید برای فعالسازی کریدورها که از این منطقه عبور می‌کنند مورد توجه قرارگیرد و تمامی نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی پیگیر تسریع در تکمیل ریل گذاری خطوط راه آهن این مسیر می‌باشند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه  اتصال فرودگاه سردار جنگل به منطقه آزاد انزلی از دیگر مواردی است که مورد توجه نمایندگان استان قرار دارد، اضافه کرد: معتقدیم با الحاق فرودگاه به محدوده منطقه آزاد انزلی شاهد رشد و توسعه در بخش‌های اقتصادی، ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق گردشگری در سطح استان خواهیم بود و باید تأکید نمایم مسائلی که در مجموع مطرح شد می تواند در جهت رسیدن استان گیلان به جایگاه و سطح مطلوب نقش موثری داشته باشد .

عباسی در پایان از زحمات مهندس رضا مسرور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی به جهت توسعه و ایجاد زیر ساخت‌های لازم و فراهم نمودن شرایط مناسب برای حضور سرمایه گذاران تشکر و قدردانی کرد.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/5684745


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads