کد خبر: 141985 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 ژوئن 2017 - 09:30

بخش خشکبیجار مطرح کرد:

راهپیمایی روز جهانی قدس نه تنها همدردی و اعلام پشتیبانی از مردم فلسطین است

محمدنژاد خشکبیجار گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس نه تنها همدردی و اعلام پشتیبانی از مردم فلسطین است بلکه با توجه به وقایعی که در کشورهای اسلامی رخ می دهد اعلام حمایت از همه آزادایخواهان در کشورهای اسلامی است.

رحیمعلی محمدنژاد بخش خشکبیجار در گفتگو با خوبان خبر گفت : روزقدس به تعبیر مقام معظم رهبری روز اسلام است واین نشان می دهد که روز قدس جزء مسائلی است که در انقلاب اسلامی اولین دشمن شناسی را حضرت امام در سالها پس از پیروزی انقلاب به مردم معرفی کرده اند ومعرفی دشمن شماره یک مسلمین را به جهانیان داشتند.

 

وی با بیان اینکه روز قدس یک روز جهانی است، افزود: این روز یک پیام جهانی هم دارد و نشان‌دهنده این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود، اگرچه این ظلم از پشتیبانی بزرگ‌ترین و قدرتمندترین دولت‌های عالم برخوردار باشد.

محمدنژاد تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس نه تنها همدردی و اعلام پشتیبانی از مردم فلسطین است بلکه با توجه به وقایعی که در کشورهای اسلامی رخ می دهد اعلام حمایت از همه آزادایخواهان در کشورهای اسلامی است.

بخشدار خشکبیجار با اشاره به گذشت بیش از ۳۰ سال از انقلاب اسلامی، عنوان کرد: ایران اسلامی اکنون به یکی از قدرتهای بزرگ جهان تبدیل شده است و امروز شاهد پیشرفتهای گوناگون در زمینه های مختلف در کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قدس و بیت المقدس قبله اول مسلمانان بوده و الآن هم باید به مسأله اول جهان اسلام تبدیل شود و تا آزادی کامل آن، همه کشورهای اسلامی باید در یک جبهه واحد حرکت کنند و این روز باید نگاه‌ها را به دشمن واحد معطوف کند.

 

محمد نژاد بیان کرد: مردم ایران و مردم فهیم بخش خشکبیجار با حضور خود در راهپیمایی روز قدس که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یک بار دیگر حمایت از فلسطین و ستم دیدگان جهان اسلام را هرچه باشکوه تر از سال های گذشته اعلام می کنند.

 

انتهای پیام/5256

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads