کد خبر: 141979 - تاریخ: چهارشنبه، 21 ژوئن 2017 - 19:27

زمینی برای ساخت یک واحد مسکونی برای خانواده لله کایی اهدا شد

علیرضا مسچیان بخشدار خمام گفت: قطعه زمینی در روستای مرزدشت که از سال گذشته به لطف خیرین بخش خمام تخصیص شده بود، به این خانواده اهدا شد. 

به گزارش خوبان: بعد از اینکه خبر  روایت زندگی اسف بار یک خانواده در روستای لله کا خمام در تاریخ 29 خرداد ماه  بر روی خروجی سایت خوبان خبر قرار گرفت، علیرضا مسچیان، بخشدار خمام و جمشیدی رئیس کمیته امداد خمام در روستای لله کا خمام حضور یافتند.

علیرضا مسچیان، بخشدار خمام در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما، با تشکر از پیگیری و حس مسئولیت گروه تحریریه خوبان خبر گفت: به اتفاق رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام و شورای اسلامی روستای لله کا و تعدادی از خیرین بخش در محل سکونت این خانوده حضور یافتیم و متوجه شدیم که این خانواده بالغ بر 40 سال در آنجا سکونت دارد.

وی افزود: قطعه زمینی در روستای مرزدشت که از سال گذشته به لطف خیرین بخش خمام و گروه مهمانی با خدا  تخصیص شده بود، به این خانواده اهدا شد.

مسچیان با اشاره به اینکه وام 20 میلیون جهت ایجاد شغل به پدر خانواده اهدا می شود، خاطرنشان کرد: بحث معالجه پدر خانواده که از بیماری رنج می برد نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام  پیگیری می شود.

در ادامه جمشیدی، رئیس کمیته امداد خمام نیز با اشاره به اینکه این خانواده تحت حمایت کمیته امداد نبود گفت: این قول به این عزیزان داده می شود که انشالله در کمیسیون پزشکی مشکل درمانی این خانواده حل و از طریق خیرین و اعتبارات موجود این نهاد، زمینی اهدا شده تا اسفند ماه به این عزیزان ساختمانی تحویل شود.

 

 

انتهای پیام/548


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads