کد خبر: 141703 - تاریخ: شنبه، 17 ژوئن 2017 - 08:50

حدادعادل:

کسانی که دیروز مردم را به برجامیان و دلواپسان تقسیم می‌کردند، امروز چه پاسخی دارند؟

مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: دولت، مجلس و کارگروه صیانت از برجام به موضوع تصویب تحریم‌های جدید بی‌تفاوت و منفعل نباشند.

به گزارش خوبان، حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به تصویب تحریم های جدید از سوی آمریکا گفت: آمریکایی ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفته بودند تصویب تحریم های جدید را به بعد موکول می کنیم تا در انتخابات تاثیری نگذارد.
وی ادامه داد: حال آنچه در نظر داشتند را اعمال کردند و البته اظهارات وزیر خارجه امریکا هم که میگوید ما ازکسانی که در ایران برای تغییر حکومت فعالیت میکنند طرفداری میکنیم را باید در همین راستا دانست.

حدادعادل افزود: اکنون با این تحریم های جدید و پی در پی آیا انصاف حکم نمیکند بگویند حق با کسانی بود که دلواپس بودند؟ آنها که دیروز مردم رابه برجامیان و دلواپسان تقسیم میکردند و آنها را با زشت ترین الفاظ اهانت میکردند، امروز چه پاسخی دارند؟ آیاخودشان نگران نیستند؟
مشاور عالی رهبرانقلاب همچنین گفت: در شرایط فعلی بیش ازهر چیز به همدلی و وحدت نیاز داریم اما دولت، مجلس و کارگروه صیانت از برجام وظیفه دارند نسبت به این موضوع بی تفاوت و منفعل نباشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: همزمانی تحریم های جدید با انتشار اسناد دخالت آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد قابل تامل و عبرت آموز است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads