کد خبر: 141533 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 ژوئن 2017 - 11:50

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان

توزیع بیش از 1300 سبد غذایی بین نیازمندان توسط جمعیت هلال احمر گیلان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از توزیع بیش از 1300 سبد غذایی بین نیازمندان توسط جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد.

به گزارش خوبان: مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان طرح ملی همای رحمت با بهره گیری از باورهای فرهنگی و دینی ، حس نودوستی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار  به منظور کمک به افراد نیازمند و کم برخوردار در ماه مبارک رمضان اجرا می شود .

وی افزود : 132 میلیون تومان  با مشارکت 400 نفر از خیرین و داوطلبان و سه سازمان مردم نهاد جمع آوری  و در قالب سبدهای غذایی  هر یک به ارزش 1 میلیون ریال و با حفظ کرامت انسانی در اختیار بیماران صعب العلاج ، زنان سرپرست خانوار و افراد بد سرپرست ، خانواده های کم برخوردار ، ایتام ، معلولین و خانواده های زندانیان و سالمندان قرار گرفت.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اذعان داشت: از ابتدای ماه مبارک تاکنون 12 سفره مهربانی با ارزش ریالی 24 میلیون تومان برپا شد که 2300 نفر از افراد نیازمند از این سفره ها بهره مند شدند .

وی گفت : سفره های مهربانی به منظور اطعام روزه داران نیازمند با مشارکت خیرین و داوطلبان برپا می شود .و خیرین و برخی از سازمانهای مردم نهاد با تقبل هزینه رستوران افراد نیازمند را  اطعام  می کنند .

 مهدی ولی پور  گفت:سبدهای غذایی توزیع شده در بین افراد نیازمند شامل برنج ، خرما ، پنیر ، ماکارونی ، شکر ، قند و مرغ می باشد .

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads