کد خبر: 141282 - تاریخ: دوشنبه، 12 ژوئن 2017 - 08:57

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در خشکبیجار:

رشد 20 درصدی پرداخت زکات در خشکبیجار

مدیرکل کمیته امداد گیلان به رشد 20 درصدی پرداخت زکات در خشکبیجار اشاره کرد و افزود : مردم نوعدوست این منطقه از گیلان به خوبی مسئولیت اجتماعی را عینیت بخشیدند و امیدواریم فرهنگ پرداخت زکات در کل جامعه نهادینه شود.

به گزارش خوبان:علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در نشستی در بخش خشکبیجار با بیان اینکه افتخار بزرگ این نهاد انقلابی خدمت به محرومان و مستضعفان است ، اظهار کرد : کمیته امداد بر اساس تفکر و اندیشه فقهی و دینی امام راحل تاسیس شد تا پاسدار و مروج کرامت و خدمت به نیازمندان باشد.

وی با اشاره به اینکه بعد از سه دهه خدمت به محرومان کمیته امداد را به یک نهاد توانمند در اجرا تبدیل کرده است ، افزود : راه اندازی 17 اداره در مناطق مختلف استان گیلان به‌منظور رفاه حال مددجویان و دسترسی آسان‌تر آن‌ها به مراکز امداد در مناطق مختلف سطح استان یکی از اقداماتی است که در سال گذشته اجرایی شده است.

محمدی به رویکرد توانمندسازی خانواده ها نیز اشاره کرد و گفت : توانمندسازی خانواده ها در ابعاد مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و اعتقادی و غالبا با هدف ایجاد اشتغال و استقلال مالی برای آنها انجام می شود.

وی به رشد 20 درصدی پرداخت زکات در خشکبیجار اشاره کرد و افزود : مردم نوعدوست این منطقه از گیلان به خوبی مسئولیت اجتماعی را عینیت بخشیدند و امیدواریم فرهنگ پرداخت زکات در کل جامعه نهادینه شود.

محمدی یکی از راه کارهای ارائه خدمات بهتر به محرومان را ساماندهی صندوق های امداد و مؤسسات عام المنفعه عنوان کرد و گفت : امیدواریم همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان در اجرایی شدن این مهم یار و همراه کمیته امداد باشند.

محمدی از پرداخت 6 میلیارد تومان زکات در گیلان توسط مردم نوعدوست استان خبر داد و گفت : تشکیل شورای زکات در سراسر استان موجب شده که زکات جمع آوری شده در هر روستا و منطقه صرف امور نیازمندان همان روستا و محل شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads