کد خبر: 140352 - تاریخ: چهارشنبه، 31 می 2017 - 08:55

در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام بخش خمام مطرح شد؛

بخشدار خمام: نسل‌های بعد از انقلاب باید با مکتب امام (ره) و دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند

بخشدار خمام در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام گفت: نسل‌های بعد از انقلاب باید با مکتب امام (ره) و دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند.

به گزارش خوبان: جلسه ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در بخشداری خمام برگزار گردید.

علیرضا مسچیان بخشدار خمام برنامه‌های خوب و هدفمند را در جهت معرفی شخصیت امام (ره) مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در شهرستان خلیل‌آباد باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزارمی‌شود.

علیرضا مسچیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در همه جای دنیا با نام امام خمینی (ره) گره‌خورده است، تصریح کرد: نسل‌های بعد از انقلاب باید با مکتب امام (ره) و دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند.

بخشدار خمام بیان کرد: همه آموزه های این امام بزرگوار برای جامعه کنونی درس است و در هر جایگاهی که قرار داریم نباید بگذاریم نام امام(ره) فراموش شود.

نماینده عالی دولت در خمام خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، تمام ادارات، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه خمام نیز در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) ، یکی از راه های انتقال اندیشه امام خمینی(ره) به نسل آینده را برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل و آشنا کردن نسل آینده با زندگینامه ایشان عنوان کرد.
حجت الاسلام عاشوری  تصریح کرد : امروز بهترین وظیفه ما انتقال سالم مکتب امام به نسل آینده است. همچنین از جمله کارهای نیکی که می توانیم انجام دهیم و انقلاب را بیمه کنیم انتقال اندیشه امام به نسل آینده ای است که حضور امام را درک نکردند.

وی با بیان اینکه شیوه زندگی امام خمینی (ره) باید سرلوحه همه ما باشد، اظهار داشت: شیوه زندگی و همچنین روش کار کردن چنین شخصیت برجسته و بزرگواری به سبک انبیاء الهی بود و همه ما باید در تمام مراحل زندگی این شیوه‌ها را سرلوحه کار و رفتار خودمان قرار دهیم.

انتهای پیام/74156


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads