کد خبر: 139956 - تاریخ: چهارشنبه، 24 می 2017 - 21:54

بررسی دوباره پرونده محسن فروزان توسط کمیته اخلاق

مشکل محرومیت پرسروصدای دروازه‌بان سابق استقلال با مساعدت رئیس فدراسیون فوتبال فعلا حل شده و قرار است پرونده او دوباره بررسی شود.

به گزارش خوبان، محرومیت‌ سه ماهه محسن فروزان توسط کمیته اخلاق،‌ سروصدای زیادی در محافل ورزشی به راه انداخته است. با این حال به نظر می‌رسد مشکل دروازه‌بان سابق استقلال با مساعدت رئیس فدراسیون فوتبال فعلا حل شده و قرار است پرونده او دوباره بررسی شود.
فدراسیون فوتبال روز گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته اخلاق دو بار از دروازه‌بان صبای قم برای شرکت در جلسات رسیدگی به پرونده دعوت کرده و به دلیل عدم حضور او رای محرومیت سه ماهه به صورت غیابی صادر شده است.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد این حق برای محسن فروزان وجود دارد که به رای صادر شده اعتراض کند تا رسیدگی مجدد با حضور خودش به پرونده صورت بگیرد.
دروازه‌بان سابق استقلال هم در واکنش به اتفاقات رخ داده اعلام کرد هیچ دعوت‌نامه‌ای از کمیته اخلاق برای حضور در جلسات به دستش نرسیده است. با این حال تاکید کرد می‌خواهد با اعتراض به رای روند قانونی را طی کند و امیدوار است مهدی تاج و فدراسیون فوتبال برای حل مشکلات به وجود آمده به او کمک کنند.
حالا با توجه به رایزنی‌های انجام شده، مساعدت ویژه مهدی تاج و اعتراض محسن فروزان به حکم محرومیت غیابی که برای او صادر شده با با درخواست تجدیدنظرخواهی رای محرومیت سه ماهه به حالت تعلیق درآمده است.
محسن فروزان در حال حاضر خارج از ایران حضور دارد، پس از بازگشت به ایران در کمیته اخلاق حاضر خواهد شد تا توضیحات خود را درباره اتفاقات اخیر به مسئولان ارائه بدهد.

 

منبع: میزان

انتهای پیام/166


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads