کد خبر: 138862 - تاریخ: دوشنبه، 8 می 2017 - 02:53

با حضور مسئولین:

مراسم تجلیل از مربی و بازیکنان خمامی سپیدرود رشت و ستاره‌ خمامی تیم ملی فوتبال بانوان ایران برگزار شد

مراسم تجلیل از فوتبالیست های با حضور جمعی از مسئولین بخش خمام و پنج تن از اعضاء و مربی تیم سپیدرود و ستاره‌ی خمامی فوتبال بانوان ایران در سالن کنفرانس بخشداری خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: مراسم تجلیل از فوتبالیست های موفق بخش خمام با حضور حجت الاسلام قاسمیان امام جماعت  مسجد جامع خمام، علیرضا مسچیان بخشدار ،  جمعی از مسئولین بخش خمام و پنج تن از اعضاء و مربی تیم سپیدرود و ستاره‌ی خمامی فوتبال بانوان ایران در سالن کنفرانس بخشداری خمام برگزار شد.

در این مراسم علیرضا مسچیان‌ بخشدار خمام ضمن خیر مقدم به حضار و افتخارآفرینان این عرصه ورزشی و تبریک پیشاپیش ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز ملی جوان افزود؛ تاثیر ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی هر جامعه حائز اهمیت بوده و کمک شایانی به ایجاد وتقویت سلامت جسمانی و روانی می کند.

بخشدار خمام گفت: ورزش قهرمانی مایه افتخار ملت بوده و قهرمانان باید با ترویج فرهنگ ایثار و پهلوانی، راه شهدا را الگوی خود قرار دهند، شهدایی که آگاهانه و آزادانه با خون پاک و مطهر خویش جوانه های سپید شرف و انسانیت را بارور ساختند.

وی در ادامه اظهارات خود افزود؛ قهرمانان مظهر توانایی های یک ملت و بهترین الگو برای نسل جوان جامعه می باشند. و می توانند نقش بسزایی جهت رشد و تعالی جامعه و سالم سازی آن ایفا نمایند.

در پایان این مراسم از سیدهادی موسوی،حافظ یعقوبی، محمد دادرسی، سیدعماد مودب‌پور، احسان عبدی، «بازیکنان خمامی تیم سپیدرود» و علی عشوری‌زاد «مربی خمامی تیم سپیدرود» به مناسبت صعود به لیگ برتر کشور و سارا قمی «خانم‌گل خمامی فوتبال بانوان کشور» به مناسبت درخشش در تیم ملی بانوان مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/156


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads