کد خبر: 138693 - تاریخ: جمعه، 5 می 2017 - 10:05

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان:

خدمت به محرومان یکی از مهم ترین آموزه های قرآن کریم و اهل بیت(ع) است

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان درجمع امدادگران کمیته امداد گفت: خدمت به محرومان یکی از مهم ترین آموزه های قرآن کریم و اهل بیت(ع) است

به گزارش خوبان:حجت الاسلام والمسلمین سیدابوطالب حجازی رئیس ستاد اقامه نماز گیلان بر اقامه نماز اول وقت تاکید کرد و افزود : اقامه نماز اول وقت برای تعالی روح انسان از اهمیت زیادی برخوردار است و یکی از مهم‌ترین دستوراتی که در اسلام سفارش زیادی به آن شده اقامه نماز است که باید همگان برای ترویج این فرهنگ الهی و واجب تلاش کنیم.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و با بیان بخشی از سیره زندگی ائمه معصومین (ع) ، اظهار کرد : افراد مستمند و كم درآمد همواره مورد توجه اهل بیت (ع) بودند و امروز وظیفه آحاد جامعه است که در کنار نهاد  انقلابی کمیته امداد برای رفع مشکلات محرومان ، بیماران ، ایتام و افرادی که اقشار ضعیف هستند چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام حجازی به اهمیت و آثار خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه و اثرات مطلوب آن در زندگی دنیوی و اخروی انسان اشاره کرد و گفت : بعد از نماز که عبادت خدا است کمک به مسکین و فقیر از بهترین عبادات محسوب می شود و خوش به سعادت امدادگران کمیته امداد که توفیق خدمت به مستضعفان نسیبشان شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان ، افزایش اعتماد سازی مردم نسبت به امداد را از طریق رفتار ، تعامل و عملکرد خوب میسر دانست و تصریح کرد : همگان باید تلاش کنیم تا با عمل و گفتار، خدمتگذاری لایق و شایسته برای محرومان باشیم .

وی به نقش شهداء ، جانبازان و ایثارگران در پاسداری از کشور و دین اشاره کرد و افزود : شهداء ، جانبازان و ایثارگران با تاسی از رشادت های شهدای دشت کربلا بدون توجه به امورات دنیوی حرکت کردند و امروز امنیت و آرامش کشور ایران مدیون فداکاری های آن عزیزان است .

انتهای پیام/526


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads