کد خبر: 138479 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 می 2017 - 14:36

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان:

متاسفانه هنوز دولتمردان نمی دانند که با همایش و سخنرانی نمی توان نشاط و امید را در جامعه ترویج کرد

هنوزدولت درک نکرده است که نشاط و امید با سخرانی و همایش در جوانان بوجود نمی آید بلکه باید اشتغال و ازدواج مسکن جوانان حل شود.

به گزارش خوبان: نظرعلی علیزاده در گفتگو با ما  با تبریک ایام اعیاد شعبانیه اظهار کرد : ما شعبان ماه رحمت و خودسازی است.
وی با بیان اینکه امروز شاهد اتحاد نیروهای مردمی هستیم افزود:همین امرباعث شده در بدنه نیروهای ضد مردمی شاهد نا امیدی هستیم.
دبیر جبهه مردمی نیبروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نشان داده که دولت چند ماهه آخر است افزود:دولتی که با وعده های دروغ به مردم به جایگاه ریاست جهموری را تصاحب کرد فکر کرده،امروز یک کارگاه چند بار افتتاح شده را دوباره افتتاح کند تا آبروی رفته خود را بازیابد.
علیزاده با بیان دولت و ایادیش اینقدر گستاخانه به شعور مردم توهین نکند افزود: دولتی که حقوق نجومی در کارنامه خود دارد،دولتی که دختر وزیرش به جرم قاچاق دستگیر میشود ،دولتی که علنا دروغ میگوید نمی تواند نشاط و امید را در جامعه ترویج دهد.
وی با بیان اینکه برگزاری همایش “نشاط و امید” با امکانات دولتی آن هم در زمان تبلیغات توهین به شعور جوانان استان گیلان است، افزود: متاسفانه هنوز دولتمردان نمی دانند که با همایش و سخنرانی نمی توان نشاط و امید را در جامعه ترویج کرد.
دبیر جبهه مردمی با بیان اینکه در زمان تبلیغات ریاست جمهوری اینگونه همایش ها فقط کارانتخاباتی و تبلیغ برای دولت هست،افزود: از کسانی که بیت المال رحم نکرده اند،حق جوانان این کشور را می خورند،حقوق نجومی می گیرند و توسط آقای نوبخت ذخیره انقلاب معرفی میشود،چگونه می تواند جوانان حرف هایاور را بشوند و امید به آینده پیدا کند
وی ادامه داد: مگر نوبخت نمی دانست که تمام در آمد مردم گیلان برنج است پس چرا در زمان توزیع سبد کالا به مرد؛ بجای برنج ناب گیلانی که می توانست باعث اشتغال زایی هم باشد ،برنج هندی و پاکستانی و … در سبد قوت مردم قرار داد.
علیزاده به حوادث روز کارگر در حرم مطهر امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت:انگار فریاد عزا عزا گارگران جوان را نشنیده است آیا با اینگونه همایش عزا این کارگران حل میشودتا کی گفتار درمانی؛ جوان برای امید داشتن به آینده باید عمل را هم ببینید
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه این دولت بحق دولت حرف است گفت: باید به این جنابان عرض شود به جای اینگونه حیف میل کردن بیت المال ، ای کاش وارد میدان می شدند مشکل مردم را حل می کردندنه اینکه دوباره حرف بزنند و وعده های بدون پشتوانه بدهد.
علیزاده با بیان اینکه ایادی دولت تدبیر و امید اینگونه به شعور و فرهنگ جوانان گیلانی توهین نکند افزود: هنوزدولت درک نکرده است که نشاط و امید با سخرانی و همایش در جوانان بوجود نمی آید بلکه باید اشتغال و ازدواج مسکن جوانان حل شود
وی ضمن هشدار به مسئولین دولتی و تاکید بر اینکه نباید از امکانت دولتی که متعلق به مردم است به نفع شخص خاصی هزینه شود، ادامه داد: هیات نظارت و برگزار کنندگان انتخابات در خواست دارم نسبت به اینگونه رفتارها واکنش نشان دهند.

 

انتهای پیام/216


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads