کد خبر: 138394 - تاریخ: دوشنبه، 1 می 2017 - 14:31

استاندار گیلان: حضور پرشور مردم در انتخابات، پشتوانه ای برای نظام است

استاندار گیلان در جمع مردم روستای اباتر صومعه سرا و در مراسم احداث و بهره برداری از طرح های عمرانی و ورزشی این شهرستان گفت: حضور پر شور و نشاط مردم در انتخابات، پشتوانه خوبی برای نظام اسلامی ایران است.

به گزارش خوبان، محمدعلی نجفی روز دوشنبه در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی شهدای اباتر صومعه سرا بیان داشت: از شما مردم می‌خواهم با شور و نشاط در پای صندوق‌های اخذ رأی در 29 اردیبهشت ماه حضور یابید.
وی ادامه داد: تمام دنیا به ایران چشم دواخته‌اند تا میزان مشارکت مردم در انتخابات آینده را بسنجند و بر این اساس، حضور بالای مردم در انتخابات، پشتوانه خوبی برای نظام ، انقلاب و دولت منتخب خواهد بود.
نجفی افزود : به هر میزان که میزان حضور مردم در انتخابات بالا باشد، رئیس جمهوری منتخب با قدرت بیشتری در مجامع جهانی حاضر می‌شود.
امروز (دوشنبه) با حضور استاندار گیلان در روستای اباتر شهرستان صومعه سرا سالن ورزشی شهدای این روستا به بهره‌برداری رسید.
استاندار گیلان همچنین از پروژه در حال ساخت کنار گذر تولم شهر بازدید کرد. نجفی در سفر به این شهرستان پس از حضور در مراسم کلنگ زنی سد لاستیکی تولم شهر، از مراحل ساخت این کنار گذر نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت کار این طرح مهم ترافیکی قرار گرفت.
کنار گذر تولم شهر به طول هزار و 700 متر و عرض 24 متر دارای سه دهنه‌ی پل 90 متری است و برای ساخت آن در مدت 24 ماه 135 میلیارد ریال هزینه می‌شود.
ساخت نهمین سد لاستیکی گیلان نیز امروز در تولم شهر صومعه سرا با حضور استاندار گیلان آغاز شد. این سد لاستیکی با حجم مخزن ذخیره آب 115 هزار مترمکعب و قدرت تنظیم آب سالیانه 18 میلیون مترمکعب بر روی رودخانه شاخرز تولم شهر ساخته می شود.
برای اجرای این طرح که به مدت 18 ماه به طول می انجامد مبلغ 110 میلیارد ریال هزینه می‌شود. توسعه و بهبود آبیاری اراضی شالیزاری به وسعت هزار و 660 هکتار از مهمترین اهداف ساخت سد لاستیکی تولم شهر است.

انتهای پیام/987

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads