کد خبر: 138216 - تاریخ: شنبه، 29 آوریل 2017 - 09:40

بخشدار خمام در همایش رای اولی ها:

دانش آموزان سرمایه و آینده سازان این نظام هستند

علیرضا مسچیان بخشدار خمام در همایش رای اولی ها گفت: دانش آموزان سرمایه و آینده سازان این نظام هستند.

به گزارش خوبان: همایش رای اولی های بخش خمام با حضور بخشدار،مسئولین ادارات ، آموزش و پرورش و دانش آموزان بخش خمام در سالن شهید حق شناس این شهر برگزار گردید.
علیرضامسچیان بخشدار خمام ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب و ادامه راه شهدای گرانقدر اسلام افزود؛دانش آموزان سرمایه و آینده سازان این نظام بوده و همواره در دوره های مختلف و پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش کلیدی و اساسی داشته اند.
وی در ادامه گفت : با رسیدن به سن تکلیف سیاسی و درک شرایط و لزوم اهمیت شرکت در انتخابات جهت تعیین سرنوشت کشور باید انتخابی آگاهانه داشته و افراد اصلح را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کرد.
مسچیان در ادامه اظهارات خود خاطر نشان کرد، حضور در انتخابات توسط جوانان و همراهی آن ها با اهداف نظام به همه دشمنان این مرز و بوم ثابت خواهد کرد که جوانان ما از اندیشه ها و مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین راه شهدا عدول نخواهند نمود.
بخشدار خمام ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری تمامی اقشار مردم خصوصا جوانان،انتخابات را مسئولیتی خطیر در راستای اعتلای کشور و ساختن ایرانی آباد دانست.

انتهای پیام/2654

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads