کد خبر: 137877 - تاریخ: دوشنبه، 24 آوریل 2017 - 08:55

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان مطرح کرد:

سرمایه گذاری 60 میلیون یورویی سرمایه گذار خارجی در گیلان

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت:سرمایه گذاری توسط شرکت های خارجی به میزان 60 میلیون یورو فراهم شده که نباید این فرصت مهم را از دست بدهیم؛با این سرمایه گذاری، استان گیلان شاهد تحولی بزرگ در تولید و اشتغال خواهد بود.

به گزاش خوبان ، مهندس عظیم بلبل آبادی در دومین جلسه کارگروه برق و انرژی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان گیلان مهمترین اولویت شرکت در سال 96 را احداث نیروگاه های تجدیدپذیر دانست و اظهار کرد:در سال جدید با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری،شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با تغییر رویکرد خود، وظیفه خود می داند تا در این زمینه گام های مهم و اساسی بردارد؛از جمله اقدامات شرکت در این زمینه استفاده از پتانسیل های استان جهت احداث نیروگاههای تجدیدپذیر است.

وی با بیان اینکه پتانسیل انرژی بادی بیش از 3 هزار مگاوات در استان گیلان وجود دارد،افزود:از نظر انرژی خورشیدی نیز پتانسیل خوب و بالایی در استان گیلان وجود دارد. شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان مقدمات و زمینه لازم برای سرمایه گذاری را برای شرکت های خارجی فراهم کرده است و همه چیز آماده است و تنها محدودیت موجود،وضعیت زمین است که با حل آن انشاالله امیدواریم کلنگ احداث اولین نیروگاه تجدید پذیر در استان گیلان با سرمایه خارجی فراهم شود.

بلبل آبادی گفت:این فرصت خوبی برای استان گیلان است و سرمایه گذاری توسط شرکت های خارجی به میزان 60 میلیون یورو فراهم شده که نباید این فرصت مهم را از دست بدهیم؛با این سرمایه گذاری، استان گیلان شاهد تحولی بزرگ در تولید و اشتغال خواهد بود.

 

منبع:ایسنا

انتهای پیام/32536


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads