کد خبر: 137753 - تاریخ: یکشنبه، 23 آوریل 2017 - 07:59

دادستان کل کشور مطرح کرد

برخورد قاطع با مفاسد، بُعد دیگر حمایت از سرمایه گذاری سالم / مردم فساد را گزارش دهند

حجت الاسلام و المسلمین منتظری برخورد قاطع با مفاسد را بُعد دیگر حمایت از سرمایه گذاری سالم دانست و گفت: قطعا قوه قضائیه با فساد اقتصادی چه در بخش خصوصی و چه دولتی برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزاش خوبان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با اشاره به شعار سال ۹۶ و تامین فضای امن برای سرمایه گذاری سالم از سوی قوه قضائیه، عملکرد کمیته‌های حمایت قضایی از سرمایه گذاری سالم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: طبق گزارش‌های واصله در استان‌های صنعتی که زمینه اقتصاد مقاومتی بیشتر وجود داشته، گام‌های خوبی برای تامین فضای امن برداشته شده و لازم است که در سال جاری نیز تلاش‌ها بیشتر شود.

وی برخورد قاطع با مفاسد را بُعد دیگر حمایت از سرمایه گذاری سالم دانست و تصریح کرد: قطعا قوه قضائیه با فساد اقتصادی چه در بخش خصوصی و چه دولتی برخورد قاطع خواهد کرد.

دادستان کل کشور از مردم خواست که در این زمینه حضور بیشتر و فعال‌تری داشته و هرجا فسادی را مشاهده کردند به دستگاه قضایی گزارش دهند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری همچنین اظهار کرد: از مسئولان و مدیران دلسوز که در دستگاه‌های مختلف مشغول به کار هستند، نیز انتظار داریم هرجا ملاحظه کردند مانعی بر سرکار است که این گره گشایی به دست قوه قضائیه صورت خواهد گرفت، به ما منتقل کنند.

منبع: خبرگزاری میزان
انتهای پیام/325

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads