کد خبر: 137726 - تاریخ: یکشنبه، 23 آوریل 2017 - 08:02

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در خمام:

هدایت تحصیلی تأثیری مستقیمی با آینده شغلی دانش آموزان دارد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: هدایت تحصیلی تأثیری مستقیمی با آینده شغلی دانش آموزان دارد.

به گزارش خوبان؛ جلسه مدیران مدارس دوره اول و دوم متوسطه منطقه با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با محوریت هدایت تحصیلی برگزار شد.

در این جلسه اخلاقی ضمن مهم شمردن مبحث هدایت تحصیلی، گفت: هدایت تحصیلی تأثیری مستقیمی با آینده شغلی دانش آموزان دارد به نحوی که اگر در این مرحله به درستی دانش آموزان مشاوره و هدایت شوند در مشاغلی که فعالیت خواهند نمود، افرادی موفقی می شوند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان همچنین افزود: فرآیند هدایت تحصیلی از آغاز سال تحصیلی با برگزاری جلسات توجیهی مختلف با دانش آموزان و اولیای آنان شروع می شود.

وی به اهداف برگزاری پیش آزمون اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری پیش آزمون، آشنایی دانش آموزان با نحوه سوالات، روش پاسخگویی و تصحیح امتحانات نهایی است.

در ابتدای این جلسه کنعانی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام گفت: انتخاب شغل و حرفه یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین موضوعات در زندگی هر فرد به حساب می آید و هدایت تحصیلی نقش محوری در این انتخاب ایفا می کند.

وی همچنین از برگزاری همایشی مشاوره ای با حضور یکی از برترین مشاوران تحصیلی استان در روز چهارشنبه مورخ 6 اردیبهشت ماه 96 در کانون شهید حق شناس برای دانش آموزان پیش دانشگاهی منطقه در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/223


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads