کد خبر: 137390 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 آوریل 2017 - 20:40

نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

نیروهای مسلح ایران در صورت هرگونه تهدیدی دشمنان ‌را به درک واصل می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینک امروز ارتش ما یک ارتش صاحب نام در دنیا است، گفت: نیروهای مسلح ایران در صورت هرگونه تهدیدی دشمنان ‌را به درک واصل می‌کنند.

به گزارش خوبان،  آیت الله زین العابدین قربانی عصر امروز همزمان با 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش مستقر در گیلان، اظهار داشت: دشمن فکر می‌کرد که آن ارتش کلاسیک شاهنشاهی از بین رفته ‌و کشور فاقد یک نیروی قوی برای مقابله است، اما با مقاومت دلیرانه ارتشیان و سایر قوای مسلح روبه‌رو شد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب و منافقین با ادعای اینکه ارتش حامی سلطنت و طاغوت است می‌خواستند ارتش را منحل کنند اما امام بزرگوار ما از نیت شوم آن‌ها، استکبار و دشمنان آگاه بودند لذا دستور حمایت ملت از ارتش را صادر کردند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه وجود نیروی دفاعی لازمه ایستادگی در مقابل متجاوز است افزود: اگر مملکتی بدون مدافع و حامی باشد نمی‌تواند در مقابل دشمن بایستد لذا حضرت امام (ره) از نیروی دفاعی کشور حمایت کردند.

آیت الله قربانی با بیان اینکه ما نیروی دفاعی را برای حمله به کشورهای دیگر نمی‌خواهیم تصریح کرد: اسلام برای حمله به کشورهای دیگر نیامده ‌و لذا جنگ ابتدایی ندارد و همه جنگ‌های اسلام دفاعی است و اسلام دین صلح و سازش است.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ 8 ساله، ما آغازگر جنگ نبودیم و این کشور عراق بود که به ناوگان ما و چاه‌های نفت ما حمله کرد اما نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل صدام و کشورهای استکباری که حامی او بودند ایستاد و از نظام اسلامی و میهن دفاع کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش صاحب نام در دنیاست و رئیس جمهور سابق آمریکا آرزو داشت که فرمانده‌ای مانند امیر صیاد شیرازی داشته باشد و اگرچه بزرگان و دلاورانی مانند شیرودی‌ها و بابایی‌ها شهید شدند و از میان ما رفتند اما فرزندان معنوی آن‌ها امروز حضور دارند و آماده جانفشانی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان اظهار داشت: اگر چه دشمن امروز ما را تهدید به حمله نظامی می‌کند اما هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و می‌داند که رزمندگان ما با سلاح ایمان، اسلام و دین در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز ایران جزیره‌ای امن در منطقه غرب آسیا است خاطرنشان کرد: امروز همه کشورهای غربی و شرقی دچار نا امنی هستند ولی شما فرماندهان و سربازان کشور را امن نگه داشتید و مردم با آرامش زندگی می‌کنند.

وی خطاب به فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش گفت: شما فرزندان امید دهنده کشور هستید؛ ارتش ما بیدار است و می داند دشمن چه می‌کند و در صورت هرگونه تهدیدی آن‌ها را به درک واصل می‌کند؛ از خدا می‌خواهم شما را ثابت قدم و دانای به فنون جنگ و مالک اشتر علی زمان امام خامنه‌ای قرار دهد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads