کد خبر: 137353 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 آوریل 2017 - 09:07

معاون صنایع‌دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری:

گیلان کریدور صادرات صنایع‌دستی در حاشیه دریای خزر می‌شود

معاون صنایع‌دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: به‌زودی گیلان کریدور صادرات صنایع‌دستی در حاشیه دریای خزر می‌شود.

به گزارش خوبان به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان، بهمن نامور مطلق در حاشیه برگزاری نشست علمی تخصصی صنایع‌دستی با محوریت بامبو و حصیر با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم مذکور، تلفیق علم و هنر را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در عصر حاضر خواند و اظهار کرد: خارج شدن از مباحث تکراری و روی آوردن به رویکردهای نوین موجبات تعالی و رشد در هر بخشی را فراهم می‌آورد.

وی توانمندسازی هنرمندان را یک ضرورت دانست و افزود: امروز هنر پا به عرصه خلاقیت گذاشته و با رویکرد نوآوری و توسعه دنبال می شود و گیلانیان از دیرباز به ذوق، سلیقه و هنر شهرت داشته‌اند و در سال‌های اخیر تلاش‌های قابل تقدیری در عرصه هنر این استان صورت گرفت.

معاون صنایع‌دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری معدل صنایع‌دستی گیلان را قابل اتکا و ممتاز خواند و گفت: استعدادهای این استان در عرصه هنر در حال شکوفا شدن بوده و کسب رتبه‌های ممتاز در ارزیابی‌های کشوری دلیلی بر این ادعاست.

وی نرخ صادرات صنایع‌دستی گیلان به دیگر کشورها را مورد بحث قرار داد و تصریح کرد: به‌زودی گیلان کریدور صادرات صنایع‌دستی در حاشیه دریای خزر می‌شود، صنایع دستی به دلیل اهمیت و ارزش ذاتی افتخاری برای هر سرزمین و هویتی منقول بوده و گیلان در برخورداری از این موهبت ارزشمند ممتاز قلمداد می‌شود.

انتهای پیام/2300/ب/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads