کد خبر: 13720 - تاریخ: چهارشنبه، 5 دسامبر 2012 - 18:30

بیانیه حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) خشکبیجار به مناسبت روز دانشجو

خوبان خبر: حوزه مقاومت بسیج خشکبیجار ضمن بزرگداشت روز دانشجو و گرامی داشت شهدای دانشجو و امام شهیدان، جامعه ی دانشگاهی کشور را به همدلی ، یکپارچگی و وحدت ملی در سایه سار ولایت مطلقه فقیه دعوت می نماید و سربلندی، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را از حضرت حق تعالی خواستار می باشد.

به گزارش خوبان، به مناسبت 16 آذر ماه، روز دانشجو، حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق علیه السلام خشکبیجار بیانیه ای را منتشر نموده است:

 

بسمه تعالی

 

حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق علیه السلام خشکبیجار در پیامی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو عنوان کرد: (16 آذر نماد تجلی ایمان، اخلاص، ایثار و شهادت طلبی است.)

حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) خشکبیجار با صدور پیامی روز 16 آذر به عنوان مظهر استکبار ستیزی، مقابله با دخالت بیگانگان در امور داخلی ایران و پیشگامی دانشجویان و روزی که دانشجو در راه مقابله با قدرت های خارجی جان خود را تقدیم کرده و شهید شده اند گرامی می دارد.

حوزه مقاومت بسیج خشکبیجار در ادامه بیانیه خود ابراز داشت، ملت ایران باور دارد که دانشگاه باید محیط تولید علم، نظرپردازی و آزاد اندیشی با الگوهای اسلامی؛ مناظره های عالمانه، نوآوری های مبتکرانه علمی، طرح مباحث منطقی و آرامش بخش به جامعه باشد و در چنین فضایی حرکت کرده و به ترویج تمدن اسلامی بپردازد. و مردم در پاسداری از تمامیت ارضی، فرهنگ و تمدن خود و ایستادگی در برابر جنگ نرم بیگانگان، از دانشگاه و دانشگاهیان خواسته های مطروحه توسط مقام معظم رهبری را مطالبه داشته و بی تردید این جنگ نرم، موجودیت ملت ایران را هدف گرفته و مقابله با آن به معنی گردن نهادن به منویات رهبر معظم و فداکار است.

حوزه مقاومت بسیج خشکبیجار ضمن بزرگداشت روز دانشجو و گرامی داشت شهدای دانشجو و امام شهیدان، جامعه ی دانشگاهی کشور را به همدلی ، یکپارچگی و وحدت ملی در سایه سار ولایت مطلقه فقیه دعوت می نماید و سربلندی، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را از حضرت حق تعالی خواستار می باشد.

التماس دعا

 

 

 

انتهای پیام/س.ن

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads