کد خبر: 136081 - تاریخ: جمعه، 31 مارس 2017 - 00:52

وزیر بهداشت: گیلان از هزار پزشک در اجرای طرح تحول نظام سلامت بهره مند شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور، یک هزار پزشک عمومی و متخصص برای مراکز درمانی استان گیلان تامین شد.

به گزارش خوبان ، سید حسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح متمرکز شش طرح بهداشتی و درمانی گیلان در بیمارستان شهید بهشتی آستارا در جمع خبرنگاران این شهرستان افزود: دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت برای مردم، ملموس است و تحویل یک هزار و 700 تخت بیمارستانی ظرف چهار سال به گیلان، نمونه ای از خدمات بخش سلامت است.
وی اظهار کرد: توسعه زیرساخت ها، کاهش هزینه ها و دسترسی آسان به خدمات پزشکی و درمانی از هدف های طرح تحول نظام سلامت در کشور بود و از بابت تحقق آنها از همه دستگاه ها و سایر قوا تشکر می کنم و امیدوارم با تداوم خدمات رسانی در بخش سلامت، نگرانی های مردم بیش از این کاهش یابد.
قاضی زاده هاشمی بیان کرد: ظرفیت های گردشگری آستارا ایجاب می کند تا زیرساخت های گردشگر درمانی آن پیگیری شود و در بیمارستان قدیم آستارا، بیمارانی بستری هستند و نحوه استفاده از آن مرکز درمانی بر عهده دانشگاه علوم پزشکی گیلان است؛ البته می توان بخشی از ملک آن را برای تبدیل به ارزش افزوده و ساخت بیمارستان جدید از درآمد آن در نظر گرفت.
مراسم افتتاح همزمان شش طرح بزرگ بهداشتی و درمانی شهرستان های رشت، رضوانشهر و آستارا، با حضور رئیس جمهوری و به صورت ویدئوکنفرانس در آستارا انجام شد. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان شهید بهشتی آستارا حضور داشت و گزارشی از این طرح ها به رئیس جمهوری ارائه کرد.
در جریان سفر یک روزه رئیس جمهوری به گیلان، طرح های عمرانی، زیربنایی، بهداشتی، درمانی، مخابراتی، بندری، صنعتی و کشاورزی با 25 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح شد. با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از سه هزار و 600 نفر اشتغال ایجاد شده و هزاران اشتغال غیرمستقیم نیز خواهد داشت. از مجموع مبلغ سرمایه گذاری، بیش از 16 هزار میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.

انتهای پیام/4156


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads