کد خبر: 135713 - تاریخ: یکشنبه، 26 مارس 2017 - 09:17

روحانی:

سال تولید و اشتغال سال مچگیری نباشد

رئیس جمهور در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی کردستان گفت: کشور مادر مسیر شکوفایی و پیشرفت قرار گرفته است و باید همه در این مسیر با هم همکاری داشته باشیم و به یکدیگر کمک کنیم.

به گزارش خوبان، رئیس جمهور در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی کردستان گفت: کشور مادر مسیر شکوفایی و پیشرفت قرار گرفته است و باید همه در این مسیر با هم همکاری داشته باشیم و به یکدیگر کمک کنیم.

حسن روحانی ظهر امروز شنبه در مراسم افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی، تولیدی و خدماتی در استان کردستان اظهار داشت: کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و همه باید در این مسیر به همدیگر کمک کنیم.

وی گفت: امروز خوشحالیم که در دولت تدبیر و امید از همه اقوام به ویژه کردها نیز حضور دارند، آقایان زنگنه و امیری کرد هستند و آقای رحمانی فضلی هم ۵۰ درصد کرد است و این نشان دهنده توجه دولت به تمامی ظرفیت های کشور است.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر کسی بخواهد در ذهن خود هم فاصله ای بین اقوام در کشور را تصور کند خیلی بی انصافی است، چرا که امروز همدلی در بین تمامی اقوام در کشور وجود دارد و این مایه خیر و برکت است.

وی با اشاره به بهره برداری از طرح ها و پروژه های مختلف در سطح کشور، گفت: امروز با بهره برداری از پروژه ای در استان کردستان و سایر استانها تمامی مردم ایران خوشحال می شوند، چرا که این مهم نشان دهنده حرکت کشور به سمت پیشرفت و شکوفایی است.

روحانی با اشاره به افتتاح پروژه های مختلف تولیدی، عمرانی و خدماتی در استان کردستان بیان کرد: امروز ۲۱ پروژه در استان کردستان افتتاح شد و چهار پروژه نیز کلنگ زنی شد که در مجموع ارزش این پروژه ها به بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان می رسد و این جای خوشحالی نه تنها برای مردم کردستان بلکه برای تمامی مردم کشور است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای شکوفایی کشور تلاش کرده و مشارکت کنند، افزود: کشور ما ظرفیت های خوبی برای توسعه در اختیار دارد و مهم این است که همه وارد میدان شده و در این مسیر مشارکت داشته باشند.

روحانی گفت: اگر قرار است اشتغال ایجاد شود باید از تولید حمایت کنید و حمایت از تولید یعنی ما سرمایه های خود را روی زمین قرار دهیم و البته در این بین قوه قضائیه، نیروهای امنیتی و سایر نهادها باید مشارکت و همکاری داشته باشند.

وی بیان کرد: ما فرد سرمایه گذاری را در یک منطقه ای دعوت می کنیم و بعد کسی بیاید و وی را احضار کرده و یا اینکه بازداشت کند، با این شرایط کار پیش نمی رود.

رئیس جمهور اظهار داشت: قوه قضائیه باید وارد میدان شود و در پایان سال به مردم گزارش دهد، قوه قضائیه باید بگوید به جای احضار و حتی بازداشت فرد تولید کننده و یا صاحب کارخانه، بازپرس را به محل اعزام کرده و مشکلات را به بهترین شکل ممکن رفع کرده است و در نهایت می توان دست بازپرس را هم بوسید.

روحانی عنوان کرد: همه باید کمک کنند و دولت را یاری کنند، برای چیزهای جزئی و بی ارزش نباید برای مردم مزاحمت ایجاد کرد، مردم ما رهبری را دوست دارند، انقلاب و نظام را دوست دارند.

وی بیان کرد: اگر خدای ناکرده کسی خطایی کرد به وی تذکر بدهیم، خواهش کنیم، بیان کنیم. دستگیر کردن و بردن به زندان و این جور مسائل باید آخر کار باشد و وقتی که تمامی راه ها را رفتیم و نتیجه نگرفتیم دنبال راه آخر برویم.

رئیس جمهور اظهار داشت: سال ما نباید سال مچگیری باشد، بلکه باید سال دستگیری باشد و خود را آماده کنیم برای حضور در دو انتخابات بسیار بزرگ، عرصه ای که باید با حضور خود بار دیگر باعث تعجب همگان شویم.

وی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات گفت: حضور در صف برای شرکت در انتخابات و منتظر ماندن بسیار مهم است و به همین دلیل باید خود را آماده حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا کنیم.

منبع:کاسپین

انتهای خبر/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads