کد خبر: 135066 - تاریخ: شنبه، 18 مارس 2017 - 09:19

فعالیت 37 گشت راهداری گیلان در نوروز 96

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از استقرار 37 گشت راهداری در محورهای مختلف این استان طی ایام نوروز 96 خبر داد.

به گزارش خوبان، محمدرضا نازک‌کار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آمادگی راهداری در نوروز 96 اظهار کرد: 300 راهدار گیلان برای استقبال از مسافران نوروزی حریم محورهای شریانی استان را پاکسازی کردند.

 وی با بیان اینکه در این نوروز 37 تیم گشت راهداری در محورهای گیلان فعالیت می‌کنند، افزود: گیلان دارای 11 محور شریانی به طول 805 کیلومتر بوده و تیم راهداری این استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه تجهیز راهدارخانه‌ها، نصب و شستشوی بیش از چهار هزار علایم از جمله اقدام‌های راهداری این استان برای استقبال از مسافران نوروزی است، تصریح کرد: بالغ بر یک‌هزار و 100 تن آسفالت گرم و جمع‌آوری یک‌هزار و 500 تابلوی غیرمجاز بخشی دیگر از اقدام‌های اداره کل راهداری استان در فراهم کردن بستر سفرهای نوروزی است.

وی احیای 700 کیلومتر خط‌کشی، مرمت گاردیل به طول پنج کیلومتر، نگه‌داری سیستم‌های روشنایی معابر به طول 165 کیلومتر، آشکارسازی 65 سرعت‌کاه در محورهای گیلان و… را از دیگر اقدام‌های راهداری این استان  استقبال از نوروز 96 عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ب/20


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads