کد خبر: 133607 - تاریخ: پنج‌شنبه، 2 مارس 2017 - 20:48

مصلحی:

دشمن به دنبال نفوذ در ایران است / برخی مسؤولان خدا را از یاد برده‌اند

وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن به دنبال نفوذ در ایران و استفاده از جاسوسان تربیت‌شده در بیخ گوش مسؤولان نظام و افراد نخبه کشور است.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای شهر شلمان وزیر سابق اطلاعات در گلزار شهدای این شهر با تسلیت شهادت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا که با عشق و دلدادگی به آنها برگزار می‌شود همچنان استمرار دارد.

وی افزود: یکی از پروژه‌های بزرگی که دشمن در شبکه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری کرده تا اغفال اجتماعی ایجاد شود کمرنگ کردن مناسبت‌های انقلاب اسلامی مانند برپایی دهه فجر انقلاب، یادواره‌های شهدا و مراسم‌های دینی است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه اهمیت تاریخ را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تاریخ یک مسأله علمی بوده که در زندگی بشر از جایگاه والایی برخوردار است و در دنیا به عنوان یکی از علوم بزرگ برای آن سرمایه‌گذاری می‌شود که با اصلاح تاریخ بشر می‌توان راهش را پیدا کرد و یا با از بین رفتن تاریخ انسان را به بیراهه کشاند.

وی قرآن را کتاب هدایت بشریت خواند و افزود: یک‌سوم قرآن تاریخ گذشتگان است تا با کمک این ابزار آینده را روشن کنیم و تاریخ قیام امام حسین(ع) و حضرت زهرا( س) قیام حق و باطل بوده و باید از تاریخ گذشتگان عبرت بگیریم تا در مسیر حق گام برداریم.

مصلحی با اشاره به حرکت میلیونی زائران اربعین حسینی در کربلا برای عهد بستن با امام حسین(ع) افزود: این زائران نماینده دنیای اسلامی بودند که می‌گویند آمریکا باید حذف شود.

وزیر سابق اطلاعات تحریف گفتمان امام(ره) را از پروژه‌های آمریکا خواند و تصریح کرد: استکبار از کلمات آموزنده قرآن بوده اما امروزه از سوی مسؤولان کمرنگ شده و از کلمه ایالات متحده آمریکا یا قدرت جهانی استفاده می‌کنند که همین امر موجب بزرگ کردن آمریکا می‌شود.

وی نفوذ برای از هم پاشیدن نظام و حاکمیت اسلامی را از دیگر اهداف دشمن عنوان کرد و گفت: یکی از کارهای دشمن استفاده از جاسوسان تربیت شده بیخ گوش مسؤولان نظام و افراد نخبه کشوری بوده تا مانند آیت‌الله منتظری آنها را از مسیر انقلاب خارج کنند.

مصلحی متوقف کردن انقلاب را از دیگر فعالیت‌های دشمن خواند و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز در خط بشری در حال حرکت بوده و به جلو می‌رود.

وی با اشاره به حقوق‌های نجومی بعضی از مسؤولان و تاراج بیت‌المال بیان کرد: همین افراد آقازاده‌های خود را به انگلیس و آمریکا می‌فرستند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به دوران دفاع مقدس و جنگ با عراق گفت: ما با یک کشور در حال جنگ نبودیم در واقع با همه کشورهای اروپایی و آمریکایی در جنگ بودیم و هر جا عراق کم می‌آورد آمریکا وارد عمل می‌شد و کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عربستان 40 میلیون دلار و آمریکا و اروپا بیش از 70 میلیارد دلار در این جنگ به عراق کمک کردند.

وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ما با همه دنیا در حال جنگ بودیم زیرا انقلاب اسلامی هسته انقلاب جهانی و بیداری اسلامی از اهداف انقلاب بود و بیداری اسلامی هزینه‌ای داشت که بهای آن خون شهدا بود.

مصلحی گفت: دشمنان انقلاب با دشمن هراسی و ایجاد داعش تلاش می‌کنند تا انقلاب اسلامی را که الگوی دیگر انقلاب‌های جهانی مانند انقلاب سوریه، لبنان و یمن است، نابود کنند.

وی آمریکا را در حال فروپاشی خواند و اظهار کرد: طبق گفته رئیس جمهور فعلی آمریکا در مناظرات انتخاباتی‌اش که بیش از 200 تریلیون دلار بدهی دارد و 11 میلیون مقاله اندیشمندان دنیا موجود بوده که آمریکا رو به فروپاشی است.

وزیر سابق اطلاعات گفت: آمریکا با ایجاد نفوذ از طریق شبکه‌های اطلاعاتی تلاش می‌کند تا هنگام رأی‌گیری انتخاباتی اشتباه محاسباتی ایجاد کند و فردی انتخاب شود که مورد تأییدش باشد.

وی تهدید و ترس را از عناصر ایجاد اشتباه انتخاباتی دشمن خواند و یادآور شد: بعضی‌ها اعتقاد دارند که برجام از ایجاد جنگ جلوگیری کرده و گزینه روی میز تنها یک تهدید بوده و جنگی در کار نیست زیرا آمریکا در جنگ هشت ساله ایران را تجربه کرده و ما در طول 38 سال از عمر انقلاب همواره با او در حال جنگ بودیم.

مصلحی غافل کردن مردم و مسؤولان از یاد خدا را اقدام بعدی دشمن خواند و متذکر شد: بعضی از مسؤولان خدا را از یاد برده‌اند و گویا فراموش کرده‌اند که در طول هشت سال دفاع مقدس امدادهای غیبی الهی ما را به پیروزی رساند.

منبع:فارس

انتهای پیام/4156


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads