کد خبر: 133128 - تاریخ: یکشنبه، 26 فوریه 2017 - 08:45

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

فعالیت انجمن‌های نمایشی فرصتی برای اقتصادی شدن تئاتر گیلان است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فعالیت جوانان در انجمن هنرهای نمایشی فرصتی برای به اقتصاد رسیدن تئاتر گیلان است.

به گزارش خوبان ، فیروز فاضلی در جمع اعضای جدید هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان گیلان اظهار کرد: اعضای جدید هیأت مدیره انجمن نمایش استان باید با یک خرد جمعی بتوانند سلایق مختلف خود را مدیریت کنند.

 وی با بیان اینکه مدیریت اهالی فرهنگ و هنر باید توسط خودشان انجام شود، افزود: این امر جز با روش انتخاب معنا پیدا نمی‌کند و ابرام بنده بر برگزاری انتخابات به همین دلیل بود که به نتیجه رسید ضمن اینکه در هر جمعی امکان اختلاف سلایق وجود دارد و وظیفه ما نظارت است نه دخالت به همین دلیل بنده و همکارانم در این اداره کل هرگز وارد این اختلاف سلایق نمی‌شویم.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ممکن است قبل از برگزاری انتخابات، قطب‌بندی وجود داشته باشد اما پس از آن، افراد منتخب نماینده همه هستند، گفت: در این راستا دیگر قطب‌بندی معنا ندارد و این یک اصل در تمام انتخابات است که باید رعایت شود.

وی خطاب به اعضای مذکور تصریح کرد: می‌خواهیم از کار جزیره‌ای اجتناب کرده و شفافیت در امور را سرلوحه کار خود قرار دهید، هر قدر شما در کار خود منسجم‌تر عمل کنید زبان مذاکره شما با انجمن هنرهای نمایشی کشور نیز قوی‌تر می‌شود و در نتیجه آن، هنر نمایش استان بهره‌مند خواهد شد.

فاضلی از درنظر گرفتن اتاقی برای فعالیت انجمن هنرهای نمایشی در مجتمع خاتم‌الانبیا(ص) رشت خبر داد و یادآور شد: اعضای هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی گیلان نماینده تمام هنرمندان نمایش استان هستند و سعی می‌کنیم اعضای شورای نظارت بر نمایش نیز با مشورت آنها انتخاب شوند.

وی با اشاره به اینکه اثبات درستی هیچ کس در شکستن دیگران نیست، خاطرنشان کرد: بنده نیز به عنوان یک مدیر فرهنگی درستی خود را در شکستن کسی نمی‌بینم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: جوانان بسیاری در استان وارد عرصه نمایش شده‌اند و این فرصتی است که تئاتر ما به اقتصاد برسد و اعضای مذکور نیز باید از این بخش غفلت نکنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads