کد خبر: 130405 - تاریخ: چهارشنبه، 25 ژانویه 2017 - 16:19

الگیلانو با یک اخراجی به پایان رسید/ ملوان 1 – سپیدرود 1

دو تیم ملوان و سپیدرود که در چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خوبان، این بازی در حالی ساعت ۱۴  برگزار می شود که در بازی رفت در ورزشگاه تختی انزلی ملوانان موفق شدند با گل دقایق انتهایی حسین شنانی به پیروزی دست پیدا کنند. در آن بازی سیدمحمد حسینی گلر سپیدرود دو پنالتی شاهین ثاقبی و محمدآبشک را دفع کرد.

در حال حاضر ملوان با ۳۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سپیدرود با یک بازی کمتر و ۳۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

دپارتمان داوری شهاب زاهدی‌فر را برای قضاوت این بازی حساس و مهم انتخاب کرده است.

پنجاه درصد قسمت روبروی ورزشگاه که جهت بازسازی تعطیل شده بود برای این بازی آماده شده است.

باشگاه سپیدرود رشت فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه عضدی رشت را در اختیار هواداران ملوان قرار می‌دهد.

ورودی های ورزشگاه نیز بنا به تشخیص یگان  ویژه نیروی انتظامی حدود ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه بازگشایی خواهد شد

روز گذشته با حضور عوامل دو تیم سپیدرود و ملوان، مسئولین برگزاری مسابقه جلسه پیش بازی سپیدرود و ملوان در هیات فوتبال استان گیلان برگزار شد و طی آن دو تیم بر سر تغییر نیمکت و سکوی هواداران مهمان به توافق نرسیدند! بنا بر عدم موافقت باشگاه ملوان بندر انزلی مبنی بر تغییر نیمکت دو تیم و همچنین جایگاه تماشاگران تیم میهمان; نیمکت دو تیم و سکوی تماشاگران مهمان همچون گذشته و بدون تغیییر باقی خواهد ماند.

ملوانان در بازی مقابل سپیدرود رشت ، مهدی رستمی و سید احمد سید صالح آهی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

نظرمحمدی:هواداران احساساتی نشوند/ ملوان روز سختی خواهد داشت

نظرمحمدی در گفت و گو با فارس گفت: من به عنوان برادر کوچکتر همه اهالی فوتبال رشت و گیلان از هوادارانمان می‌خواهم در بازی با ملوان به هیچ عنوان احساساتی نشوند و ۹۰ دقیقه بر اساس منطق فقط بازیکنان و تیم محبوب خودشان را تشویق کنند. از هر گونه درگیری و تنش بر روی سکوها خودداری کنند زیرا این مسئله باعث می‌شود تمرکز بازیکنان ما از داخل زمین به روی سکوها منتقل شود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تصریح کرد: بازیکنان ما هم به دور از هر گونه احساسات تلاش می‌کنند بر اساس منطق بازی کنند. ملوان قطعا روز سختی مقابل ما خواهد داشت.

بیش از ۲ سال است در خانه نباخته‌ایم و می‌خواهیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم. شکست‌ناپذیری سپیدرود در خانه باعث برتری روحی روانی بازیکنان ما نسبت به ملوان است.

ما روی امتیازات خانگی‌مان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم و اگر خدای نکرده در این بازی بهانه‌ای دست کسی بدهیم ممکن است از داشتن تماشاگران محروم شویم. همانطور که تیم خونه به خونه در ۳ بازی از داشتن تماشاگر محروم شد و نتوانست نتیجه بگیرد.

بنابراین هواداران ما اتفاقات باشگاه خونه به خونه را برای خود درس عبرت قرار دهند. من به محمودزاده مسئول لیگ یک هم قول دادم که مسابقه‌ای بدون تنش و آرام و بر اساس بازی جوانمردانه برگزار کنیم.

مایلی کهن: بازی جوانمردانه ای به نمایش می گذاریم/ آبشک خویشتنداری کند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی حفظ اصالت گیلان را مهمتر از نتیجه بازی دانست و گفت: ملوانان در بازی مقابل سپیدرود رشت، بازی جوانمردانه ای به نمایش خواهند گذاشت.
مایلی کهن:ملوانان با ارائه بازی جوانمردانه از اصالت گیلان دفاع می کنند.

محمد مایلی کهن عصر سه شنبه در حاشیه آخرین تمرین تیم ملوان بندرانزلی قبل از الگیلانو در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار کرد: بر اساس نظر پیشکسوتان فوتبال گیلان خوشبختانه در بازی رفت، هر دو تیم بازی خوبی را ارائه کرده و هوادارانشان نیز کمترین حاشیه های دوران رویارویی ملوان و سپید رود را به نمایش گذاشتند.

وی وجود حساسیت در بازی های دربی را از ویژگی های اینگونه رقابت ها برشمرد و افزود: تیم ملوان بندرانزلی و هوادارانش نیز در بازی فردا ، رفتاری حرفه ای توام با احترام به تیم مقابل و هوادارانش داشته و مشکلی در این خصوص وجود ندارد .

وی در پاسخ به شرایط متفاوت محمد آبشک در بازی مقابل سپید رود رشت گفت: آبشک از بازیکنان حرفه ای و با اخلاق فوتبال کشور است و باید از حضور او در هر تیمی از سوی همگان استقبال شود اما در صورت بی مهری برخی تماشاگران و هواداران ، او باید خویشتن داری کند که البته می دانم کار سختی است.

شاهین ثاقبی: بازی رفت را برده ایم فشاری روی ما نیست

این بازیکن شاخص ملوانان در مورد این بازی گفت: خداروشکر بازی رفت را بردیم و برای حفظ روند خوبمان نگاهمان به این بازی است ، تیم ما در صدر جدول حضور دارد و بازیکنان با روحیه و انگیزه ی بالایی تمرینات را دنبال می کنند و در شرایط بسیار خوبی بسر می بریم.

شرایط این دیدار قطعا برای تیم مقابل دشوار تر است چون مقابل ملوان باید بازی کنند و برای رسیدن به ما در جدول نیاز به پیروزی دارند ولی مطمئن باشید که ما با درایت کادرفنی با برنامه در این دیدار ظاهر خواهیم شد و حتما به دنبال کسب پیروزی هستیم و بنظرم با توجه به پیروزی ما در دور رفت و جایگاهمان در جدول در این بازی فشار بیشتر روی حریف است و ما می توانیم با آرامش به دنبال کسب حداکثر امتیازات بازی باشیم .

علی بهارمست سرپرست باشگاه سپیدرود در پستی اینستاگرامی در مورد این بازی نوشت:

هواداران عزیزوخونگرم تیم فوتبال سپیدرود رشت قبل از هرچیز ازطرف اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم از محبتهاوحمایتهایی که طی دوفصل گذشته از سپیدرود مظلوم و دوست داشتنی انجام دادین ممنونم و دست بوس همه شما عزیزان هستم

چیزی که غیر قابل انکاره وهمه اذعان دارند اینه که نتایج خوب سپیدرود در این مدت اعم از صعود به لیگ دسته اول ونیز جایگاه فعلی در مسابقات به پشتوانه و دلگرمی حضور همیشگی شماعزیزان در سرما و گرما ،برف و باران،تمرین و مسابقه به دست اومده و با وجود این همه مشکلات مالی تنهاعاملی که تونسته اعضای کادر فنی و بازیکنان رو همچنان استوار نگهداره وفاداری و حضور شماست.

با شرح بالا خواستم فقط و فقط گوشه ای از اهمیت داشتن شماوحضورتون در کنار تیم رو یادآوری کنم واینکه سپیدرود «با وجودشما »تا پایان فصل ودرهمه مسابقات «خروشان»خواهد ماند وخدای نکرده هرگونه اقدامی که منجر به عدم حضور هوادار در ورزشگاه بشه قطعا لطمات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت .

انتظارمون اینه روز چهارشنبه همانند همه بازیهای گذشته یکصدا و همدل ٩٠دقیقه فقط و فقط تیم رو تشویق کنیم و اجازه ندیم خدای ناکرده با رفتارهای احساسیِ غیر عرف «چندنفر »موجبات خوشحالی بدخواهان سپیدرود فراهم بشه.

یادمون باشه سپیدرود بدون هوادارانش معنایی پیدا نمیکنه.

**حفظ حرمت ها در روی سکوهای ورزشگاه ، بهترین نتیجه الگیلانو است
پیشکسوت فوتبال ملوان بندرانزلی و ملی پوشی که با ضربه سر او ایران برای اولین بار در آذرماه سال ۵۶۶ به جام جهانی راه یافت، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خواستار به نمایش گذاشتن ارزش های معنوی و اصالت تماشاگران گیلانی است و می گوید: پتانسیل فوتبال گیلان بسیار بالاتر از آن است که با حاشیه های بی ارزش خدشه دار شده و فرهنگ اصیل گیلان زمین ، انگشت نما شود.

غفور جهانی ادامه می دهد: همه گیلانی ها به مانند یک خانواده بوده و هر دو تیم سپیدرود و ملوان به عنوان شناسنامه فوتبال گیلان محسوب می شوند و هرگونه توهینی به این خانواده بزرگ ، توهین به گیلان و گیلانی است.

وی اضافه می کند: کسب نتیجه پیروزی بدون ارائه بازی شرافتمندانه و رعایت اخلاق در روی سکوها ارزشی ندارد چرا که این بازی هم مانند سایر بازی هاست که باید با تلاش جمعی ، حاشیه ها از آن دور شود.

غفور جهانی سپیدرود و ملوان را در دوره های مختلف زمانی در فوتبال، افتخار گیلانیان می داند و می گوید: فحاشی به بازیکنان ، هواداران رقیب ، کادر فنی و حتی داور میدان ، فقط گیلان را انگشت نمای خاص و عام کرده و ذینفعان حاشیه سازی، به مراد خود می رسند.

وی تاکید می کند: در این بازی پیروزی اخلاق با بازی شرافتمندانه مهم است و با استفاده از تفکر و تاکتیک تیمی در زمین و در کنار رقابت سالم، نتیجه بازی به نفع تیم برتر میدان خواهد شد.

با تمام این تفاسیر و در روزهای نزدیک به برگزاری الگیلانو و از آنجایی که همه بزرگان صاحب نظر و پیشکسوت فوتبال گیلان، رعایت اخلاق در کنار ارائه بازی شرافتمندانه را خواستار شده اند، تنها انتظار جامعه نیز چیزی فراتر از این نبوده و امیدواریم در یک بازی سراسر هیجان ، نشاط و شادابی، اخلاق، در الگیلانو پیروز میدان باشد.

هواداران سپیدرود در ساعات اولیه صبح در انتظار ورود به ورزشگاه هستند.

photo_2017-01-25_10-07-23

پوشیدن پیراهن به احترام آتش نشانان

بازیکنان ملوان در بازی امروز مقابل سپیدرود با پوشیدن پیراهن‌هایی که به نشانه احترام به آتش‌نشانان فداکار حادثه پلاسکو است به میدان می‌آیند.

ترکیب احتمالی

ترکیب احتمالی سپیدرود: سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، میثم تهیدست، شایان مصلح، امیر تیزرو، میلاد قربانزاده، محمد رستمی، حسین کعبی، محمدرضا مهدوی، پویا نزهتی، سهیل حق شناس

ترکیب احتمالی ملوان: نیما میرزازاد، مهیار زحمتکش، صائب محبی، حامد نورمحمدی ، صادق صادقی، سعید یوسف زاده، محمد آبشک، پوریا غلامی، یاسر وکیلی، حسین قنبری، شاهین ثاقبی

صف طویل هواداران از ابتدای صبح 

در حالی که بیش تر از ۴ ساعت تا شروع دیدار سپیدرود-ملوان باقی مانده است هواداران پرشور سپیدرود در صف های طولانی در انتظار خرید بلیت برای ورود به ورزشگاه هستند

ترکیب سپیدرود در ابتدای بازی: سپیدرود: سیدمحمد حسینی.سیدهادی موسوی. میثم تهیدست. علی مصلح. محمدرضاالماسخاله. حسین کعبی. محمد رستمی. میلاد قربانزاده. مصطفی حق شناس. میثم فردوسی. احسان عبدی

ترکیب ملوان: ایمان صادقی. مهیار زحمتکش. حامد نورمحمدی. صائب محبی. صادق صادقی. سلید یوسف زاده. محمد آبشک. شاهین ثاقبی. یاسر وکیلی. حسین شنانی. پوریا غلامی

داوران : محمد حسین زاهدی فر داور وسط. کمک اول: جلیل شعرانی. کمک دوم: محسن سلطانی. داور چهارم: اشکان رضایی مقدم

لیست بازیکنان اصلی و ذخیره دو تیم و داوران بازی

*بازی با حدود چهار دقیقه تاخیر با سوت زاهدی فر آغاز شد. در ابتدای بازی احسان عبدی با خطا بر روی محمد آبشک وی را متوقف کرد تا آبشک برای دقایقی روی زمین بیفتد.

*مصدومیت و روی زمین افتادن آبشک، بازیکن جنجالی ملوانان مورد اعتراض هواداران سپیدرود قرار گرفت. اولین کرنر برای ملوانان در جو سنگین ورزشگاه عضدی رشت به دست آمد که هواداران سپیدرود به سمت بازیکن ملوان که قصد زدن ضربه کرنر را داشت اشیایی پرتاب کردند. دقایقی بعد ضربه سنگین بازیکن ملوان از کنار دروازه ی سپیدرود به بیرون رفت.

*اعلام خطا بر روی حسین کعبی در جناح راست سپیدرود و در میانه زمین شد. ضربه آکروباتیک حسین کعبی در حالی از کنار دروازه ملوانان به بیرون رفت که بازی با سوت داور متوقف شده بود

*دقایقی بعد موقعیت خطرناکی بر روی دروازه سپیدرود از جناح چپ توسط بازیکنان ملوان از دست رفت تا محمد حسینی بازی را از کنار دروازه مجددا آغاز کند.

*بازی روند پر سرعتی را طی میکند که البته ملوانان موقعیت بهتری تا این لحظه داشته اند.

*در شرایطی که بازیکنان سپیدرود اعتقاد به خطا پشت محوطه جریمه داشتند پرتاب اوت به نفع سرخپوشان شهر رشت اعلام شد.

*شرایط جوی ورزشگاه چندان مناسب نیست و تماشاگران دو تیم شعارهای نامناسبی را علیه یکدیگر در ورزشگاه سر می دهند.

*دقایقی بعد موقعیتی دیگر برای ملوانان که از کنار دروازه با فاصله ی نه چندان اندک به بیرون رفت.

*پاس رو به عقب تهیدست دروازه بان سپیدرود را به دردسر انداخت تا کرنری دیگر در اختیار ملوانان قرار گیرد.

*اعتراضات نیمکت ملوان موجب شد تا داور برای لحظاتی بازی را متوقف کرده و البته در حین این توقف بند کفش خود را نیز سفت کند!

*تعدادی از هواداران ملوان بر روی سقف خانه های اطراف و یا دیواره ی ورزشگاه و ساختمان های نیمه کاره در حال تماشای دیدار هستند.

*وجود داربست در میان جایگاه رو به رو که تماشاگران سپیدرود در آن مستقر هستند از نکات عجیب این دیدار است که ممکن است سبب آسیب دیدگی تماشاگران و خطرات جانی شود.

*تماشاگران سپیدرود با شعار سیدرود گل بزن رشتیا بی قرارن بازیکنان محبوب خود را تشویق می کنند.

*بازی در شرایطی در میانه زمین در جریان است که ملوانان فشار بیشتری را بر روی دروازه سپیدرود ایجاد می کنند

*وجود هلی کم در میانه ی زمین و فاصله ی کم آن با زمین موجب ش  تا داور با قطع بازی تذکری را به مسوولین برگزاری بازی بدهد.

*خطا توسط میثم تهیدست بر روی بازیکن ملوان یک ضربه آزاد را در اختیار سپیدپوشان قرار داد.

*پاس در عمق برای پوریا غلامی با خطای وی بر روی شایان مصلح همراه بود تا ضربه سرکش شروع مجدد حسینی در اختیار قربانزاده در جناح چپ زمین ملوان و پشت محوطه جریمه قرار بگیرد که این توپ بی فایده به بیرون رفت.

*الگیلانو در شرایطی دقایقی نخست آغاز خود را پشت سر گذاشته است که دو تیم در میانه زمین توپ را در اختیار دارند.

*خطا بر روی بازیکنان ملوان و بازهم پشت توپ مرد جنجالی زمین قرار گرفته است! آبشک در میان سوت و اعتراض هواداران سپیدرود توپ را به روی دروازه فرستاد که تبدیل به یک کرنر از سمت چپ دروازه سپیدرود شد. ضربه کرنروتوسط آبشک در شرایطی ارسال شد که دفع ناقص توپ توسط حسینی توپ را مجددا در اختیار ملوانان قرار داد تا با دفاع مستقیم شایان مصلح ملواتان به یک پرتاب اوت دست یابند.

*اعتراض شدید بازیکنان ملوان به داور در شرایطیست که بازی توسط زاهدی فر در میانه میدان به نفع ملوانان متوقف شده است. استارت بلند شایان مصلح سهیل حق شناس را در موقعیت تک به تک قرار داد که ایمان صادقی قبل از وی به توپ رسید

*مجددا سپیدرود نبض بازی را در دست گرفته است.

**نفوذ سریع شنانی توپ را وارد دروازه کرد تا بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع ملوانان شود. شنانی در بازی جنجالی رفت نیز گلزنی کرده بود.

*خطا پشت محوطه جریمه برای ملوان. پشت توپ احسان عبدی. شوت مستقیم عبدی به راحتی در دستان صادقی قرار گرفت.

*خطا پشت محوطه جریمه سپیدرو به نفع ملوان. توپ با دفع ناقص حسینی مجددا به بیرون رفت.

*اعتراض شدید سعید یوسف زاده با تذکر جدی داور روبه رو شد.

*شوت سر ضرب اما کم دقت رستمی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت. شیطنت شنانی در هنگام به اوت رفتن توپ به نفع سپیدرودی ها موجب اعتراض تماشاگران رشتی شد.

*خطا برای چندمین بار در میانه ی زمین به نفع ملوانان! شوت شروع مجدد حسینی با پاس رو به عقب مدافع ملوان در اختیار ایمان صادقی قرار گرفت.

*سه دقیقه وقت تلف شده در نیمه نخست توسط داور چهارم اعلام شد. زاهدی فر به علی بهارمست و نیمکت نشینان سپیدرود تذکر جدی داد.

*پایان نیمه اول

*نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که سپیدرود برای جبران گل خورده گستره ی حملات بیشتری را بر روز دروازه ی ملوانان ایجاده کرده است.

*بازی در میانه میدان در حال پیگیریست و حملات دو تیم چندان دامنه دار و جدی به نظر نمی آید

*پرتاب اشیایی از سوی هواداران سپیدرود موجب اعتراض ملوانان شده است.

*خبرنگار و دوربین برنامه نود نیز در ورزشگاه حضور دارد تا ال گیلانوی امروز رشت و انزلی رد پوشش خبری و تصویری دهد

*احسان عبدی جای خود را به نزهتی  در ترکیب سپیدرود داد.

*شوت خطرناک و مستقیم کعبی در حالی راهی دروازه شد که ایمان صادقی با واکنشی ناسب توپ را از زیر طاق دروازه به بیرون کشید

*ضربه ی کرنر خطرناکی بر روی دروازه ی ملوان نواخته شد که ضربه سر حق شناس راهی به دروازه نداشت

*مجددا هلی کم در اطراف زمین به پرواز در آمده است که البته اینبار شرایط قانونی مد نظر تیم داوری را رعایت و فاصله ی خود را با زمین حفظ کرده است.

**گل برای سپیدرود با سر توپ عالی میلاد قربانزاده. نتیجه ی بازی یک بر یک و ورزشگاه عضدی رشت منفجر شد!

*پایکوبی هوارادان سپیدرود در ورزشگاه ادامه دارد.

*محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت و سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت در جایگاه ویژه حضور دارند.

*مدیرکل صداوسیما استان گیلان نیز در جایگاه ویژه به تماشای این دیدار نشسته است

*خطا در جناح راست سپیدرود بر روی بازیکن ملوان که این ضربه خطا بی فایده از کنار دروازه توسط شنانی به بیرون رفت.

*ثابت قدم و شفقی با هیجان خاص و جالبی در حال تماشای بازی هستند و در شرایطی که توپ بر روی  دروازه ملوان آمد هیجان خود را بروز دادند!

*هادی طباطبایی سنگربان سابق تیم ملی و استقلال رشت و همچنین سرمربی داماش گیلان در جایگاه ویژه حضور دارد.

*حملات پرتعداد سپیدرودی ها بر روی دروازه ملوان ادامه دارد

*برخورد در محوطه جریمه. داور به دلیل تمارض به محمد نزهتی یار شماره ده سپیدرود کارت زرد نشان داد.

*رضا اعتمادی بجای شنانی زننده تک گل ملوانان وارد زمین شد.

*کرنر از سمت راست دروازه سپیدرود برای ملوان. ضربه کرنر آبشک در تیر یک کنترل و در نهایت توسط حق شناس دفع شد.

*کرنر برای سپیدرود از سمت راست دروازه ملوان.

*قربانزاده پشت توپ قرار گرفت و با یک پاس کوتاه بازی را به جریان انداخت تا کعبی با شوتی از پشت محوطه توپ را در اختیار ایمان صادقی قرار دهد.

*خطاهای پر تعداد در میانه ی زمین روند بازی را از جریان انداخته است.

*در حالی که بازیکنان و هواداران سپیدرود اعتقاد به خطا پشت محوطه جریمه ملوان داشتند داور اعلام آفساید کرد و توپ را در اختیار ملوانان قرار داد.

*حسین قنبری قصد ورود به زمین را دارد.

*پرواز بلند حسینی بر روی سر مهاجم ملوان و در اختیار گرفتن توپ با یک دست توسط وی هواداران سپیدرود را به وجد آورد.

*قنبری به جای شاهین ثاقبی وارد زمین شد.

*محمد دادرسی در میان تشویق تماشاگران سپیدرود به جای حسین کعبی وارد زمین شد

*رفته رفته به تماشاگران بازی اضافه می شود اما نه بر روی سکوها! بلکه بر روی ساختمان های اطراف ورزشگاه!

*خطا از سعید یوسف زاده و کارت زرد برای وی از سوی زاهدی فر

*سهیل حق شناس در حالی که پشت محوطه در شرایط بسیار خوبی مالک توپ بود پاس بدی را برای یکی از بازیکنان فرستاد که موقعیت از دست رفت.

*تهیدست و الماسخاله دو بازیکن سپیدرود با یکدیگر به شدت از ناحیه سر برخورد کردند که الماسخاله بر روی زمین افتاد و با توجه به این آسیب دیدگی بازی لحظاتی متوقف شد.

*در بین دو نیمه شایان مصلح از سپیدرود جای خود را به امیرتیزرو داد.

*حسین کعبی به علت شدت برخورد و مصدومیت از ناحیه سر با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

 *اعلام نشدن خطای هند بازیکن ملوان از سوی داور مورد اعتراض هواداران سپیدرود قرار گرفت.

*ملوانان در این لحظات حملات بیشتری را نسبت به سرخ پوشان بر روی دروازه حریف دارند.

*کرنر برای سپیدرود از سمت راست دروازه ملوان به دست آمد که ضربه ی کرنر به شکلی خطرناک دفع شد.

*تماشاگران ملوان اقدام به پرتاب سنگ، بطری و اشیا به داخل زمین می کنند.

*علیرضا مصطفایی در میان شعارهای هواداران سپیدرود علیه آبشک جانشین وی در زمین شد.

*خطا پشت محوطه جریمه برای سپیدرود در موقعیتی بسیار عالی. نزهتی پشت توپ.

* توپ به دیوار دفاعی برخورد و به کرنر می رود.

*4 دقیقه وقت تلف شده اعلام شد.

*ضد حمله پر تعداد ملوانان توسط الماسخاله دفع شد.

* ضربه آزاد دیگری برای سپیدرود در جناح چپ هم نتیجه ای ندارد.

* حسین چنانی از نیمکت ملوان کارت زرد گرفت.

* یکی از آخرین موقعیت های سپیدرود هم از بین رفت.

*سعید یوسف زاده بازیکن ملوان در پی یک خطای شدید دومین کارت زرد را گرفت و اخراج شد.

*بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

منبع:خزرآنلاین

انتهای پیام/85852


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads