کد خبر: 130319 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 ژانویه 2017 - 08:55

رئیس آموزش و پرورش خمام تاکید کرد؛

با برنامه ریزی و همفکری باید جایگاه خمام را در کنکور سراسری ارتقا دهیم

رئیس آموزش و پرورش خمام گفت: با توجه به ظرفیت بالای خمام نباید به وضع موجود راضی شد و باید با هم فکری و برنامه ریزی دقیق موانع موجود را از بین برد و از وضع موجود به وضع مطلوب رسید.

به گزارش خوبان، جلسه ستاد کنکور سراسری اداره آموزش و پرورش خمام با حضور مدیران مقطع دوره دوم متوسطه با هدف بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج حاصله از کنکور سراسری سال 95 در دفتر کار ریاست اداره برگزار شد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام گفت: کنکور سراسری یکی از معیارهای اصلی سنجش عملکرد مناطق در حوزه آموزشی است. کنعانی ضمن بیان اینکه موفقیت های کسب شده حاصل تلاش های چندین ساله معلمان است، افزود: با توجه به ظرفیت بالای خمام نباید به وضع موجود راضی شد و باید با هم فکری و برنامه ریزی دقیق موانع موجود را از بین برد و از وضع موجود به وضع مطلوب رسید.

وی همچنین به برگزاری جلسات مشاوره ای با حضور مشاوران منطقه ای و استانی به منطور آمادگی دانش آموزان برای کنکور سراسری تأکید نمود.

رئوفی معاون آموزشی نیز تشکیل کارگروهی با عنوان ستاد کنکور سراسری  در سطح مدارس متوسطه دوم را خواستار شد. وی تصریح نمود:  در این کار گروه به بررسی و تحلیل نتایج کنکور، اجرای برنامه های مختلفی مانند دعوت از برگزیدگان  کنکور سنوات گدشته و…   برای افزایش آمادگی دانش آموزان برای روز آزمون پرداخته شود. ایشان در ادامه اضافه کرد: در کنکور سراسری سال 1395، از منطقه خمام 144 دانش آموز شرکت داشته اند  که از این تعداد 108 دانش آموز در دانشگاه های دولتی، پیام نور و آزاد اسلامی پذیرفته شدند.

انتهای پیام/852


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads