کد خبر: 128006 - تاریخ: سه‌شنبه، 27 دسامبر 2016 - 11:52

نماینده ولی فقیه در سپاه مقداد رشت؛

مردم گیلان به جهان ثابت کردند در زمان مناسب همراه ولایت هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه مقداد رشت با اشاره به اینکه مردم گیلان به جهان ثابت کردند در زمان مناسب همراه ولایت هستند، بیان کرد: موضوع مذکور سبب خوشنودی خودی‌ها و ناامیدی دشمنان شده است.

حجت‌الاسلام مهدی جان‌آبادی در گفت‌وگو خبرنگار خوبان خبر با بیان اینکه گیلانی‌ها 8 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند، گفت : پس از انتخابات سال 88 ماجرای عجیبی اتفاق افتاد و کشور را دچار طوفان بزرگی کرد و بسیاری از خواص نتوانستند مسیر صحیح را به‌درستی تشخیص دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم گیلان به جهان ثابت کردند در زمان مناسب همراه ولایت هستند، بیان کرد: موضوع مذکور سبب خوشنودی خودی‌ها و ناامیدی دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد رشت، دشمنان ملت ایران را دارای خوی استکباری دانست و خاطرنشان کرد: استکبار به‌دنبال افزایش فشارها علیه کشور است و برخی از افراد در داخل با علامت‌هایی که به دشمنان دادند این فشار را مضاعف کردند اما بدانند ظلم به انقلاب و مردم در تاریخ ثبت می‌شود.

وی به تلاش استکبار برای اجرای مدل فروپاشی شوروی سابق در ایران اشاره کرد و یادآور شد: استکبار جهانی در اجرای نقشه خود موفق نشد اما آشوب‌ها با کدهایی که از طرف برخی از داخل به دشمن داده شد، لطمه بسیاری به مردم وارد کرده است و اثر آن سال‌ها باقی می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد رشت با اشاره به وحدت مردم، بیان کرد: ملت ایران با تقدیم شهیدان در دفاع از حرم زینب (س) همراهی خود با مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی را نشان دادند.

جان‌آبادی به سخنان برخی از نمایندگان مجلس اشاره کرد و افزود: افراد مذکور سخنانی بیان می‌کنند که مناسب نماینده مردم در مجلس انقلاب اسلامی نیست ضمن اینکه نباید برای همراهی با فتنه بیانیه صادر کرده و برای سپاه و بسیج خط و نشان بکشند.

جان‌آبادی در پایان با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ مردم گیلان در 8 و 9 دی ماه سال 88 تنها به‌خاطر مقابله با آشوب‌ها نبود، اظهار کرد: کلید فتنه سال 88 در 20 سال گذشته در سال 78 زده شد اما دشمن نتوانست به هدف خود برسد.

انتهای پیام/13


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads