کد خبر: 126423 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 دسامبر 2016 - 22:01

حجت الاسلام ابوترابی فرد در یاواره 700 شهید رودسر:

قدرت دفاعی ایران ، قدرت نظامی آمریکا را در جنوب غربی آسیا مهار کرده است

حجت الاسلام ابوترابی فرد در یاواره ۷۰۰ شهید رودسر که عصر امروز در مسجد امام علی (ع) برگزار شد، گفت: قدرت دفاعی ایران ، قدرت نظامی آمریکا را در جنوب غربی آسیا مهار کرده است.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد عصر امروز در یادواره ۷۰۰ شهید  و ۱۴ شهید گمنام شهرستان رودسر که با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان در مسجد امام علی (ع) برگزار شد ، اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آیات قرآن و آموزه های الهی است و براساس آیات و روایات هیچگاه نباید کمین دشمن را نادیده گرفت.

 

وی با بیان اینکه باید دشمن را شناخت و به بصیرت دشمن شناسی رسید ، افزود: توجه به نقشه های دشمن یکی از مهمترین و اساسی ترین شاخصه ها برای حراست از اقتدار ملی است که غفلت در این زمینه آسیب جدی به نظام وارد خواهد کرد.

 

نائب رئیس دوره نهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد : اقتدار و امنیت کشور ما ، ثمره نگاه قدرتمند راهبردی معظم و فرماندهی کل قوا در دشمن شناسی بوده است و باید بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب در حراست کشور از فتنه های دشمن تلاش کنیم.اگر دشمن را به خوبی نشناسیم و یا براساس نقشه راه صحیح حرکت نکنیم آسیب خواهیم دید.

 

حجت الاسلام ابوترابی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی باید از لحاظ علمی به جایگاه بالاترین ها برسد، از لحاظ قدرت سیاسی به تعالی برسد و از لحاظ فرهنگی با شتاب حرکت کند ، در عرصه اقتصادی باید همیشه پیشگام و پیشتاز باشد. امروز جامعه اسلامی ما از نظر مردم سالاری یک نمونه در وحدت و انسجام برآمده از آموزه های دینی شده است و این باعث کوری چشم دشمنان گردیده که حودشان اذعان دارند ایران در منطقه حرف اول را میزند .

 

وی با بیان اینکه امروز در قله اقتدار سیاسی قرار دارد ، تصریح کرد : این اقتدار برآمده از آموزه های قرآنی دینی است و اقتدار دفاعی ایران امروز دشمن را منکوب کرده است. قدرت دفاعی ایران ، قدرت نظامی آمریکا را در جنوب غربی آسیا مهار کرده است.

 

نائب رئیس دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن هر لحظه به دنبال تحقیر جامعه اسلامی است ، امروز با قدرت زبان می توان با قدرت های استکبار صحبت کرد و آنها را بر سرجای شان نشاند تا دنیا تصوری از تعرض به به مرزهای ما نداشته باشد . باید قدرت دفاعی ، موشکی ، پدافند هوایی ، دریایی ، زمینی به یک قدرت بالنده پیشرو تبدیل شود.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه ما بر اساس آموزه های قرآن قدرت دفاعی و نظامی را برای کشور گشایی نمی خواهیم ، اذعان کرد: راهبرد قرآن این است قدرت جامعه اسلامی باید به اندازه ای باشد که دشمن فکر تعرض را به خود ندهد و در سر نپروراند ، باید در قلب دشمن همواره ترس از تعرض به جامعه اسلامی پر شده باشد.

 

وی در پایان اظهار داشت: شهدا برای رسیدن به این قدرت از جان خود گذشتند و امیدواریم در سایه آموزه های قرآن و مبانی اندیشه قرآنی رهبر انقلاب و با وحدت و انسجام و همدلی به سمت قله های اقتدار و عزت  با شتاب حرکت کنیم و دست های فاسد اخلاقی ، سیاسی و اقتصادی را  از کشور قطع نمائیم.

 

منبع:رودسری ها

انتهای پیام/13


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads