کد خبر: 126341 - تاریخ: چهارشنبه، 7 دسامبر 2016 - 17:06

در روستای اشکیک ؛

نخستین خانه هلال خمام افتتاح شد

خانه هلال روستای اشکیک خمام با حضور مسچیان بخشدار خمام ، معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر گیلان و جمعی از مسئولین بخش افتتاح شد.

به گزارش خوبان: جلالی چمنی معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر گیلان آیین افتتاح نخستین خانه هلال جمعیت هلال احمر در روستای اشکبک خمام اظهار کرد: خانه هلال احمر باعث می شود تا ارتباط مردم با این ارگان بیشتر شود و می توان از افرادی که به صورت داوطلبانه حاضر هستند کمک های امدادی انجام دهند می توان ارتباط موثری برقرار کند.

وی افزود:بهترین افرادی که می توانند محل حوادث و سوانح را شناسایی کنند افراد منطقه هستند و همچنین با آشنایی کامل آنان با امداد رسانی مطمعنا آثار حوادث کاهش پیدا خواهد کرد.

هلال احمل گیلان چمنی + خوبان خبر

جلالی چمنی با اشاره به اینکه مهمترین هدف خانه های هلال بهره گیری از توانمندیهای مردم در روستاهاست، افزود: خانه هلال از اعضای جوان، داوطلب و امدادگر تشکیل و همه برنامه های آن از سوی اعضا اجرا می شود.

وی ادامه داد: در خانه هلال زمینه حضور و مشارکت واقعی و موثر اقشار جامعه در فعالیتهای امدادی و بشر دوستانه، ارائه خدمات اجتماعی و عام المنفعه با ایجاد ساختارهای داوطلب محور فراهم شده است.

همچنین علیرضا مسچیان بخشدار خمام در مراسم مذکور گفت: جای بسی خوشبختی است که توانستیم در جهت ارتقای بخش خمام این مرکز را در روستای اشکیک را راه اندازی کنیم و امیدوار هستیم این تلاش ها و پی گیری های مسولینی که برای ساخت این مرکز انجام داده اند ادامه داشته باشد و با جذب افراد داوطلب برای هلال احمر در کاهش آلام و امداد رسانی به موقع افرادی که نیازمند کمک هستند انجام گیرد.

بخشدار خمام در ادامه بیان کرد: افراد داوطلب را توسط آموزش و پرورش و دیگر ارگان های شهر خمام شناسایی خواهیم کرد و به این مرکز معرفی و آموزش های مربوطه را طی خواهند کرد.

 11 12 13jpg 14 15pg 1016

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads