کد خبر: 124808 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 نوامبر 2016 - 08:40

توسط آژانس همکاریهای بین المللی ژاپن (جایکا)؛

آموزش راهنمایان کایاک سواری در روستای جیرسر باقرخاله چوکام+تصاویر

به گزارش خوبان، آموزش راهنمایان محلی فعالیت کایاک سواری در روستای جیرسر باقر خاله چوکام با همکاری آژانس همکاریهای بین المللی ژاپن (جایکا) در راستای توسعه فعالیت های اکوتوریستی، ادامه دارد. این راهنمایان پس از طی ۱۶ جلسه آموزشی، زیر نظر مربی کایاک سواری، فنون لازم برای پاروزنی، تغییر جهت، طی مسافت طولانی، پاروزنی سرعتی […]

به گزارش خوبان، آموزش راهنمایان محلی فعالیت کایاک سواری در روستای جیرسر باقر خاله چوکام با همکاری آژانس همکاریهای بین المللی ژاپن (جایکا) در راستای توسعه فعالیت های اکوتوریستی، ادامه دارد. این راهنمایان پس از طی ۱۶ جلسه آموزشی، زیر نظر مربی کایاک سواری، فنون لازم برای پاروزنی، تغییر جهت، طی مسافت طولانی، پاروزنی سرعتی و… را آموخته و در جلسه هفدهم آموزش در تاریخ پانزدهم آبان ماه ۱۳۹۵، فراگیری فنون امنیت را آغاز نمودند.

در این جلسه کارآموزان پرتاب صحیح طناب نجات و طریقه جمع کردن آن را در خشکی و آب فرا گرفتند تا در مواقع لزوم بتوانند به گردشگران کمک رسانی کنند. آموزش امنیت در دستور کار برنامه آتی آموزشی این تیم قرار دارد.

 لازم به ذکر است اعضای تیم کایاک روستای جیرسر باقرخاله هم اکنون در حال آموزش فنون شنا تحت نظر مربی قرار دارند. در آینده نزدیک پس از اتمام مراحل آموزشی، تورهای آزمایشی کایاک سواری همزمان با فعالیت مرکز اجتماعات روستا برگزار خواهد شد و راهنمایان محلی این فعالیت، آموخته ها و مهارت خود را خوهند آزمود.

110 111
انتهای پیام/12

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads