کد خبر: 123331 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 نوامبر 2016 - 08:37

بیانیه اعضای کانون امام رضا(ع) بخش خمام به مناسبت ۱۳ آبان؛

13 آبان روز جشن و مسرت تمامی آزادی خواهان و مستضعفان عالم است

امروز روز جشن و مسرت تمامی آزادی خواهان و مستضعفان عالم است و خون های پاک نوجوانان و جوانان متدین انقلاب اسلامی ایران روزی بر زمین ریخته شد.

به گزارش خوبان، در بخشی از بیانیه اعضای کانون امام رضا(ع) بخش خمام به مناسبت فرارسیدن یوم الله سیزدهم آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی آمده است: کسانی که ایمان‌دارند درراه خدا پیکار می‌کنند و آن‌ها که کافرند درراه طاغوت. پس شما با یاران شیطان پیکار کنید زیرا نقشه شیطان ضعیف است…. الَّذینَ آمَنُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیطانِ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفاً» (آیه 76 سوره نسا)
این بیانیه گفته است:امروز صداها شفاف تر و فریادها رساترگشته اند و قلوب با اعتقادی قوی تر میگویند (مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا) اگر چندی پیش تر شخصی در مفهوم و درستی این شعار بت شکن که فقط یک شعار لفظی نیست شک داشته دیگر امروزه نباید شکی وجود داشته باشد مگر برای کسانی که خود دارای خوی استکباری و ظلم و فساد هستند .
امروز روز جشن و مسرت تمامی آزادی خواهان و مستضعفان عالم است و خون های پاک نوجوانان و جوانان متدین انقلاب اسلامی ایران روزی بر زمین ریخته شد تا امروزه ملت های مظلوم جهان از این شکست و خفت آمریکای جنایتکار در دنیا شادمان باشند. امروز دیگر فقط در ایران سخن از مرگ بر آمریکا نیست بلکه شعار مرگ بر آمریکا یک فرهنگ جهانی گشته که این فرهنگ و ارزش اصیل ظلم ستیزی باید پایدار بماند .

این بیانیه می‌افزاید: مستکبران مانند حیوانی وحشی هستند که اگر به آنها حمله کنیم عقب‌نشینی می‌کنند و اگر از آنها بترسیم و گریز کنیم دنبال می‌آیند. ستمگران اهل شفقت و دلسوزی نیستند لذا بعد از استعمار بر آن ملت رحم نمی‌کنند و دست از استعمار برنمی‌دارند.
ما جوانان شهر خمام و کانون امام رضا(ع) با امام امت خودمان حضرت امام خامنه ای (دام عزه) عهد و پیمان میبندیم که هرگز از این خط مقدم مبارزه با استکبار قدمی عقب ننشینیم و مانند یاران جد بزرگوارشان حضرت اباعبدالله (ع) تا پای جان و خون خود بر این عهد استوار بایستیم و پای این پرچم بمانیم و هرکسی را که بخواهد در این بازار پر تلاطم دنیاخواهی ،
آمریکای ملعون را بزک کند تا جوانان عزیز این کشور را فریب دهد مقابله کنیم و او رسوا نماییم …

 

اعضای کانون فرهنگی امام رضا(ع) بخش خمام

انتهای پیام/5


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads