کد خبر: 123323 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 نوامبر 2016 - 14:22

جلیل غیاثی به خوبان خبر گفت:

هنوز برای کاندیداتوری تصمیمی نگرفته ام/ در هر لباسی که باشم به مردم خمام خدمت خواهم کرد

باور دارم که هر چه کار کنیم باز هم کم است و دوست دارم با زمینه سازی و بسترسازی لازم و درصورت تخصیص اعتبارات از دستگاه های فرادست خدمات صددرصدی به شهروندان خمامی و آنچه که شایسته شان و منزلتشان است ارائه دهیم.

به گزارش خوبان: با توجه به این که به پایان دور چهارم شورای شهر در خمام نزدیک می شویم مناسب دیدیم با جلیل غیاثی نائب رئیس شورای شهر خمام هم کلام شویم، با ما همراه باشید:
خوبان خبر: گزیده ای از فعالیت های انجام شده طی یکسال گذشته را برای کاربران ما بفرمایید.
-بیش از شصت هزار متر آسفالت شهری در معابر فرعی و اصلی از جمله خیابان بوعلی، جاده زیرده، خیابان فرهنگ به راسته کنار، خیابان مطهری، خیابان سنایٔی به سمت مدرسه مولوی، خیابان رازی به سمت کمربندی، خیابان شهید راستی به سمت کمربندی، بخشهایی از خیابان فرهنگ، کوچه شهید فانی، کوچه حافظ، کوچه سعادت که با اعتباری بیش از دو میلیاردو پانصد میلیون تومان انجام شده است.
-فضاسازی زیر پل غیر همسطح و زیباسازی توام با نورپردازی و تعبیه برج نوری به انضمام کوزه آب نما
-آماده سازی و احداث پارک کشاورز در ضلع غربی تقاطع غیر همسطح خمام
-به منظور برون رفت از مشکل ترافیک اجرای فاز دوم تعریض خیابان امام خمینی (ره) جدول گذاری و آذین بندی و همسطح سازی خیابان اصلی با پل داخل شهر خمام تقاطع خیابان شهید ابراهیم نژاد

بازگشایی، لوله گذاری و آسفالت خیابان 18متری جنب استخر به سمت مسکن مهر که تا نود درصد انجام شده است.
-لوله گذاری رینگ شهری به طول تقریبی هزار متر به منظور بازگشایی و احداث خیابان 18متری رینگ شهری و نیز مرتفع کردن معضل آبگرفتگی از انتهای خیابان حافظ تا کوچه بسیج جنب کلانتری
بازگشایی پل ورودی شهر خمام از سمت انزلی و آسفالت جنب پل به منظور عبور و مرور وسائل نقلیه و نیز پیاده رو سازی در همان نقطه

-لوله گذاری خیابان جنب پارک سردار جنگل و مرتفع کردن مشکل آبگرفتگی آن.
خوبان خبر: آیا به عملکرد خودتان نمره ی قبولی را می دهید؟
معمولا یکی از سخترین سئوالها برای پاسخ دادن این نوع سوال ها می باشد. بنده اعتقاد دارم این سئوال رو باید از شهروندان گرامی پرسید. اما باور دارم که هر چه کار کنیم باز هم کم است و دوست دارم با زمینه سازی و بسترسازی لازم و درصورت تخصیص اعتبارات از دستگاه های فرادست خدمات صددرصدی به شهروندان خمامی و آنچه که شایسته شان و منزلتشان است ارائه دهیم. اما فکر میکنم کارهای خوبی تا کنون انجام شده که میتواند بهتر شود.
خوبان خبر: آیا کاری بوده که دوست داشته اید که آن را انجام دهید ولی به دلیل نبود شرایط به تعویق انداخته اید؟
بله. بازگشایی خروجی شهر خمام به سمت بندرانزلی به جهت بالابردن ضریب ایمنی مسافران بومی و غیر بومی که متاسفانه به علت کمبود منابع مالی تاکنون انجام نگرفته است. اما امیدواریم با پیگیری هایی که در حال انجام هست هر چه سریعتر این پروژه سامان پذیرد.
مورد دیگری که باز هم به علت کمبود اعتبارات به تعویق افتاده آسفالت کلیه معابر اصلی و فرعی شهر می باشد که علیرغم پروژه های وسیعی که در زمینه آسفالت انجام شده باز هم نیازهایی وجود دارد.
و نیز بازگشایی کامل خیابان 18متری رینگ شهری که به دلیل عدم استطاعت مالی شهرداری به منظور تملک اراضی موجود به تعویق افتاده است.
خوبان خبر: آیا قصد کاندیدا شدن برای دوره پنجم شورای شهر را دارید؟
هنوز نزدیک به پنج ماه تا ثبت نام جهت کاندیداتوری شوراهای شهر و روستا وقت باقی مانده و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اما همان طور که همیشه گفته ام حسب وظیفه هر زمان و در هر لباسی که بتوانم به مردم عزیزم خدمت کنم با تمام وجود در خدمت خواهم بود، بنابراین در این زمان کمی زود است که بخواهم در خصوص این سئوال نظر قطعی را اعلام کنم.

 

خوبان خبر: در انتها اگر صحبت جامانده ای دارید خوشحال می شویم شنونده باشیم.
امیدوارم که در دوره خدمت بنده و همکارانم در شورای اسلامی شهر و شهرداری خمام توانسته باشیم ذره ای هر چند کوچک به رشد و آبادانی شهر خمام کمک کرده باشیم و خدماتی در شان این مهربانان ارائه داده باشیم. بدون شک گرفتن نمره بالای قبولی از نگاه و قضاوت مردم بالاترین هدیه از طرف مردم خواهد بود و تمام سعی و تلاش ما این است که به این مهم دست پیدا کنیم.
و در پایان امیدوارم که همواره مهر ایزدی شامل حال مردم عزیز کشور و شهرم باشد و آرزومندم در آینده نزدیک در هیچ کجای دنیا هیچ انسانی از گرسنگی،جنگ، بی خانمانی و هر آسیب دیگری رنج نبرد.
به امید روزی که ادبیات مشکل از این دیار رخت بربندد و مردم متدین و عزیز ایران اسلامی در کنار سایر ملتهای بزرگ دنیا در صلح و آرامش زندگی کنند.

 

انتهای پیام/ج


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads