کد خبر: 118826 - تاریخ: چهارشنبه، 7 سپتامبر 2016 - 16:47

در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ؛

امام جمعه خمام:مهم ترین نهادی که باید تقویت شود توان دفاعی کشور است/بخشدار خمام:امنیت کشور را مدیون جانفشانی های شهدای هشت سال دفاغ مقدس هستیم

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، بخشدار،جمعی از مسئولین بخش برگزار گردید.

به گزارش خوبان: جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه،بخشدار،جمعی از مسئولین بخش،در محل بخشداری خمام برگزار گردید.

ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه خمام ضمن گرامی داشت نام و یاد شهداء و امام راحل گفت:نباید ازدستاورد هایی که در طی هشت سال دفاع از دین و کشور خود به دست آورده ایم غافل شویم و باید آن را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

وی افزود: دشمنان ما هیچ گاه به ما رحم نمی کنند بلکه آن ها هر وقت اراده کنند افراد بی دفاع ، بیمارستان ها و هرگونه مراسم و اجتماعی را درهم می کوبند و به هیچ عهد نامه،کنوانسیون و پیمان نامه ای پای بند نیستند.

حجت الاسلام عاشوری در ادامه جلسه اذعان داشت:باید به توان دفاعی خود متکی باشیم و مهم ترین نهادی که باید تقویت شود توان دفاعی کشور است.

امام جمعه خمام پایان گفت:هر گونه وسوسه و تحریکی در جهت تضعیف توان نظامی و دفاعی کشور خیانت است و نبايد به سادگی از کنار آن گذشت.ما ملزم نیستیم بسیاری از قوانین بین المللي را رعایت کنیم چون با اهداف و آرمان های انقلاب منافات دارد.

همچنین علیرضا مسچیان بخشدار خمام در این جلسه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس یک فرهنگ است وقتی این فرهنگ را در زندگی خود جاری کنیم قطعاً از هرگونه بلایی که دشمنان برای ما ایجاد می کنند محفوظ خواهیم بود.

وی در ادامه گفت:ما در دفاع مقدس مظلومیت خود را ثابت کردیم و با کمترین تجهیزات و اطلاعات از وسایل جنگی موجود در جهان توانستیم با دشمن خود مقابله کنیم،جنگ هنوز برای کشور ما پا بر جاست.

بخشدار خمام در خصوص نحوه جنگ دشمنان بر علیه ایران انقلاب اسلامی اذعان داشت: قبلاً با دشمنان رو در رو می جنگیدن ولی الان درحال مقابله با حجمه های دشمن در جنگ نرم هستیم.

مسچیان خاطر نشان کرد: ما اقتدار کشور خود را در دفاع از مردم یمن،حزب الله لبنان، مردم بی دفاع فلسطین و بخصوص در سوریه می دانیم و هر کمکی که از دست ما برسد برای آن ها انجام خواهیم داد و هیچ کس با این موضوع مخالف نیست چون ما خود را هم درد مردم و دولت سوریه می دانیم.

وی تصریح کرد:امنیت کشور را مدیون جانفشانی های شهدای هشت سال دفاغ مقدس و شهداع مدافع حرم هستیم لذا این وظیفه ماست که تمام تلاش خود را در هفته دفاع مقدس برای زنده نگه داشتن نام و یاد این عزیزان به کار ببندیم.

 

 

انتهای پپیام/78


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads