کد خبر: 118764 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 سپتامبر 2016 - 11:07

تفاهم FATF قراردادی برای فروش کشور است

باشگاه وبلاگی حرف لر؛

این تفاهم یکی از ابزارهای کنترل و تسلط امریکایی ها بر ایران در پسابرجام است و هیچ مزیتی برای ایران ندارد و مزیت آن به طرف آمریکایی می رسد که به طور کامل از اطلاعات محرمانه شهروندان ما مطلع می شود.

به گزارش خوبان باشگاه وبلاگی حرف لر در بروز رسانی خود نوشت:

سازمان بین المللی مبارزه با پولشویی یک نهاد بین المللی است که با هدایت آمریکایی ها ایجاد شده است تا مسیرهای دلار در جهان را کنترل کند و تراکنش های بالای 5 هزار دلار را در مسیرهای اقتصادی شناسایی کند.

اشرافیت کامل “سازمان مبارزه با پولشویی” بر نظام بانکی ایران، در واقع با تفاهم بانک مرکزی با FATF به طور خاص در مورد تراکنش های نظام بانکی ایران دارای یک نوع اشراف کلی خواهند شد که علاوه بر مسیرهای ردیابی دلار، بر ردیابی مسیرهای سایر ارزها از جمله یورو، یوان و ریال هم اشراف پیدا خواهند کرد و تمام تراکنش های نظام بانکی ایران را زیر نظر خواهند داشت.

توافق بانک مرکزی با FATF را دیاثت مالی است و این یک توافق خاص است و متفاوت با مأموریت ها و رسالت های اصلی FATF می باشد و به نوعی این توافق دیاتث مالی است و بانک مرکزی با این تفاهمی که با FATF امضا کرده است ناموس نظام بانکی ایران را به طور کامل در اختیار آمریکایی ها و نهاد های امنیتی غرب قرار داده است که از طریق آن اطلاعات شهروندان ما در حوزه نظام بانکی به راحتی در اختیار FATF قرار می گیرد.

بر اساس اخبار شنیده ها کل اطلاعات نظام بانکی ما،اطلاعات بانکی شهروندان،شخصیت های حقیقی و حقوقی همه در اختیار “سازمان مبارزه با پولشویی FATF ” قرار می گیرد و از آنجایی که این سازمان کاملا تحت کنترل آمریکا است پس بنابراین دستگاه های امنیتی و مالی آمریکا کاملاً بر نظام بانکی ایران تسلط دارند و از طریق این سازمان می توانند به تمام اطلاعات نظام بانکی ما دست پیدا کنند.

این تفاهم یکی از ابزارهای کنترل و تسلط امریکایی ها بر ایران در پسابرجام است و هیچ مزیتی برای ایران ندارد و مزیت آن به طرف آمریکایی می رسد که به طور کامل از اطلاعات محرمانه شهروندان ما مطلع می شود.

 بانک محور بودن نظام اقتصادی ایران و نظام اقتصادی ایران یک نظام کاملاً بانک محور است و اگر کسی اطلاعات نظام بانکی ایران را در اختیار داشته باشد می تواند به تمام جزئیات اقتصاد ایران پی ببرد.

 این توافق قراردادی برای فروش کشور است و از آنجایی که تمام اطلاعات نهادهای امنیتی ایران در سیستم بانکی است به نوعی می شود این توافق را واگذاری کل اطلاعات کشور به طرف امریکایی دانست که به صورت  محرمانه صورت گرفته است.

انتهای پیام/476

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads