کد خبر: 114878 - تاریخ: سه‌شنبه، 12 جولای 2016 - 13:03

فرماندار رشت؛

تدابیر لازم جهت اطلاع رسانی صحیح به مردم برای استفاده از آب شرب سالم انجام گیرد

مهدوی با اشاره به موضوع تولید آب شیرین با استفاده از دستگاههای تصفیه آب که برای اولین بار درگیلان و روستای کفته رود به صورت پایلوت و توسط سرمایه گذار خصوصی انجام شده است.

به گزارش خوبان: جلسه ای با مضمون بررسی مشکلات آب شرب روستایی بخش مرکزی ، عصر دیروز با حضور فرماندار شهرستان رشت و سایر مسئولین ذیربط در محل فرمانداری تشکیل شد.

سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت با اشاره به مشکلات موجود در بحث آب شرب، گفت: باید از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود استفاده کنیم تا بخش های خصوصی آسیب نبیند.

وی افزود:علیرغم همه زحماتی که عزیزان در بحث آب روستایی می کشند، مشکلات زیادی در این مورد وجود دارد.

مهدوی با اشاره به موضوع تولید آب شیرین با استفاده از دستگاههای تصفیه آب که برای اولین بار درگیلان و روستای کفته رود به صورت پایلوت و توسط سرمایه گذار خصوصی انجام شده است.گفت: مدت دو سال است که این امر در این روستا انجام می شود ، اما متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی کافی ، با بد اقبالی عمومی مواجه شده و باید تدابیر لازم جهت اطلاع رسانی صحیح به مردم برای استفاده از آب شرب سالم انجام گیرد.

وی افزود: این مهم، همکاری مستمر و مجدانه تعاونیهای روستایی را جهت انتقال و فروش آب شیرین می طلبد که از این طریق هم می توان هم به سرمایه گذار و هم به روستاهایی که نیاز به آب شرب سالم دارند، یاری رساند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری رشت

انتهای پیام/12


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads