کد خبر: 113728 - تاریخ: شنبه، 25 ژوئن 2016 - 13:10

در سالن آموزش و پروزش خشکبیجار؛

طرح جوانه های صالحین بسیج ناحیه مقداد رشت افتتاح شد+تصاویر

طرح کشوری جوانه های صالحین در راستای احیای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر شکوفایی استعداد های جوانان و نوجوانان، در سطح بخش ها برگزار خواهد شد.

به گزارشخوبان: افتتاحیه طرح جوانه های صالحین بسیج  با حضور مسئولین ذیربط این طرح و جمعی از بسیجیان خمام ، خشکبیجار ، لشت نشاء و زیباکنار برگزار شد.

در افتتاحیه مراسم مسئول تربیت و تعالی سپاه مقداد رشت به خبرنگار ما گفت: باتوجه به فرارسیدن فصل تابستان و انجام امور فرهنگی در سطح پایگاه های ناحیه مقداد رشت طرحی با عنوان جوانه های صالحین که 2سال می باشد که توسط سازمان بسیج مستضعفین به در حال اجرا می باشد.

اهداف طرح جوانه های صالحین را غنی سازی اوقات فراغت جوانان و مقابله با هجمه ها و تهدیدات نرم دشمن برشمرد و گفت:طرح کشوری جوانه های صالحین در راستای احیای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر شکوفایی استعداد های جوانان و نوجوانان، در سطح بخش ها برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تعداد پایگاهایی که در طرح جوانه های صالحین شرکت دارند به خبرنگار ما گفت:این طرح امسال با مشارکت بیش از 62 پایگاه مقاومت بسیج در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان برنامه هایی را اجرا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در این طرح برنامه های مختلف از جمله آموزش قرآن کریم،برنامه های اردویی، ورزشی، فرهنگی، سبک زندگی، تحصیلی، هنری، معرفتی و جهادی اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت:شرکت در این طرح تنها شامل افردا بسیجی نبوده بلکه همشریان غیر بسیجی نیز می توانند در این طرح کشوری با مراجعه به پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در این طرح ثبت نام کنند.

 

 

300 301 302 303 305 306 3073

 

انتهای پیام/4156


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads