کد خبر: 113707 - تاریخ: شنبه، 25 ژوئن 2016 - 10:06

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان:

حقوق‌های میلیونی نتیجه عدم اجرای امر به معروف و نهی از منکر است/نباید در مقابل کج روی‌ها سکوت کنیم

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان گفت: اگر حساسیت، عکس العمل و امر به معروف و نهی از منکر وجود داشت امکان دریافت حقوق‌های چند ده میلیونی و چند صد میلیون تومانی مسئولان ایجاد نمی‌شد.

به گزارش خوبان، سردار نظرعلی علیزاده در یادواره شهدای دهستان اسولک رودبار اظهار داشت: در این برهه از زمان که همه نگاه‌ها به سمت اقتصاد مقاومتی و جان گرفتن فقیر پابرهنه و کوخ نشین است مسئولان حقوق‌های چند ده میلیونی و چند صدمیلیون تومانی می‌گیرند لذا اگر امر به‌ معروف و نهی از منکر بود چنین امکانی به وجود نمی‌آمد.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با اشاره به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی برای اعلام دارایی مسئولان افزود: بر اساس تأکیداتی که انجام شده است انتظار داریم دولت اقدام مناسب را در این زمینه انجام دهد.

وی تأکید کرد: تمام مسئولان پشت میزهایی نشسته‌اند که معطر به خون شهدا است بنابراین نمی‌توانند از بیت‌المال برای خود و خانواده‌ خود استفاده کنند چرا که در حاکمیت اسلامی باندبازی و رانت معنا ندارد.

سردار علیزاده با بیان اینکه حق نداریم در مقابل کج روی‌های دیگران سکوت کنیم اگر چه برای ما هزینه داشته باشد تصریح کرد: باید از مدیران، مسئولان، مجلس، قوه قضائیه و رئیس جمهور مطالبه عمومی داشته باشیم تا با این پدیده شوم و نامبارک مبارزه شود.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان راه نجات و تکلیف اقتصادی را اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری دانست و افزود: در راستای دفاع از انقلاب و مبارزه با استکبار، شرایط ما ویژه است و برای اینکه روی پای خود بایستیم باید با هر ظرفیتی که داریم وارد اقتصاد شویم.

وی خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی سربلند است به برکت خون‌های شهداست که از جانشان گذشتند و نهال انقلاب را آبیاری کردند لذا دشمنان اکنون از درون ایران به انقلاب هجمه آورده‌اند که مقابله با آن‌ها نیاز به ایستادگی و مقاومت دارد.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با اشاره به دیدگاه امام راحل مبنی بر توجه به خدا اظهار داشت: وقتی خرمشهر با 6000 شهید که 260 تن آن گیلانی بودند به پیروزی رسید امام خمینی(ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads