کد خبر: 113645 - تاریخ: جمعه، 24 ژوئن 2016 - 22:16

با قهرمانی تیم کلیدسازی رشت ؛

فوتسال جام رمضان در سالن تختی خمام پایان یافت+عکس

مسابقات که از اول ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی تختی خمام برگزار شد،چهار تیم در آخرین شب از مسابقات برای کسب مقام های اول تا سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خوبان: در این مسابقات که از اول ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی تختی خمام برگزار شد،چهار تیم در آخرین شب از مسابقات برای کسب مقام های اول تا سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در فینال این مسابقات و در یک بازی تماشایی و زیبا تیم های کلیدسازی رشت و موبایل شهر خمام به رقابت پرداختند که نیم اول مسابقه موبایل شهرخمام با حمله در صدد باز کردن دروازه تیم کلیدسازی رشت بود اما این امر محقق نشد این تیم کلیدسازی رشت بود با یک حمله زیبا توانستند دروازه موبایل شهر خمام را باز کند و این نتیجه تا پایان کار نماند موبایل شهر با حمله پی در پی توانستند بازی را تساوی بکشد و در ادامه بازی تیم کلیدسازی گل دوم را به ثمر رساند و در نیمه نخست با نتیجه 2 بر 1 به نفع  پایان رسید.

با سوت داور نیمه دوم این مسابقه آغاز شد. موبایل شهر خمام باز همچون نیمه نخست بازی را با حمله بر دروازه تیم کلیدسازی رشت آغاز کرد تا بتواند گل خورده را جبران کند اما این تیم کلیدسازی رشت بود که با یک بازی تاکتیکی را به نمایش گذاشتند و 4 زدن گل تیم موبایل شهر خمام را مغلوب کرد و تیم رشتی توانسند به مقام اول این رقابت ها برسد.

اما در بازی های نیمه ننهایی این دوره از مسابقات تیم کبابی عشقی خمام و لوازم بهداشتی سینا به مصاف هم رفتند که وقت قانونی نتیجه یک بر یک به اتمام رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها این تیم کباب عشقی بود که در ضربات پنالتی برنده میدان شود و توانست به مقام سوم این رقابت ها دست یابد.

به گزارش خوبان : مهیار صفری در حاشیه فینال این رقابتها به خبرنگار ما گفت:این رقابتهای به مدت 11 شب در برگرار شدکه 27 که در گروه ها سه تیمی حضور داشتند به تیم های اول تاسوم این رقابت ها و  دو تن از بهتر بازیکن و بازیکن اخلاق این رقابت ها به رسم یاد بود جوایزی اهدا شد و همچنین یک تیم تیم آرسام به بعنوان تیم اخلاق و بهترین بازیکن سعید دهلوی بهترین بازیکن کلید سازی رشت در بازی اول و سهیل رجبی نیا در بازی دوم این رقابت ها معرفی شدند.

وی درخصوص حضور پرشور تماشاگران در سالن تختی خمام گفت:با توجه به بازی ها جام ملت ها اروپا که به طور زنده شبکه های صداو سیما بخش می شود اما تماشاگران پرشوری در سالن تختی خمام حضور داشتند.

 

120 121  126 127 129

130 131123

 

انتهای پبام/15


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads