کد خبر: 112912 - تاریخ: یکشنبه، 12 ژوئن 2016 - 15:03

طی اطلاعیه ای ؛

مردم خمام و خشکبیجار جهت ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی دفاتر پستی یا پیشخوان دولت مراجعه کنند

افراد سودجو و فرصت طلب ،بدون دارا بودن مجوز رسمی و قانونی اقدام به ثبت نام مردم در خصوص کارت هوشمند ملی نموده و مبالغ زیادی را بر خلاف تعرفه های قانونی مقرر اخذ می نمایند.

به گزارشخوبان: طی اطلاعیه ای توسط اداره ثبت احوال خمام و خشکبیجار از مردم شریف در خواست کرد تا جهت ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی ، معدود افراد سودجو و فرصت طلب ،بدون دارا بودن مجوز رسمی و قانونی اقدام به ثبت نام مردم در خصوص کارت هوشمند ملی نموده و مبالغ زیادی را بر خلاف تعرفه های قانونی مقرر اخذ می نمایند،

در ادامه این اطلاعیه آماده است از متقاضیان ثبت نام کارت هوشمند ملی تقاضا دارد تا در خصوص نحوه ثبت نام به موارد ذیل توجه نمایند:

1 – ثبت نام کارت هوشمندملی فقط از طریق دفاتر پستی و یا پیشخوان دولت که دارای مجوز قانونی باشد، در شهرها و روستاها انجام می پذیرد.

2- هزینه ثبت نام اولیه در دفاتر فوق الذکر5000 تومان و تعرفه کارت هوشمندنیز 20000 تومان که از اواخر سال1394  برروی سامانه مذکور فعال وراه اندازی شده است.

3دفاتر پستی یا پیشخوان دولت، پس از ثبت نام یک برگ ثبت نامی چاپی که داخل آن شماره ملی وشماره پیگیری ومبلغ 20000تومان درج شده را که ممهور به مهر همان مرکز باشدرا دریافت نمایید.

4ـ متقاضیان جهت تکمیل ثبت نام باید بادر دست داشتن اصل برگ ثبت نامی ـ اصل شناسنامه عکسدار و کارت ملی در تاریخ مقرر در مراکزاعلامی ( ثبت احوال خمام و یا پست خمام و خشکبیجار) حضور تانسبت به اخذ تصویر چهره(عکس)واثرانگشت جهت تکمیل ثبت نام نهائی کارت هوشمند اقدام شود.(نیازی به عکس ویا CD نبوده ولی حضور افراد الزامی است.)

5ـ در صورت داشتن هر گونه سئوال و یاابهامات با شماره تلفنهای اداره ثبت احوال خمام 09111345537 ــ 34422023 ـ 013  ــ 34425881 ــ 013 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/152

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ناشناس
     | 2016/06/12 - 19:59
    پاسخ
    +2
    0

    با سلام -بنده هفته گذشته برای تعویض کارت ملی به اداره پست خمام مراجعه کردم. چند نکته برایم جالب توجه بود.
    اول اینکه دونفر آقا و یک نفر خانم مشغول خدمت رسانی بودند.به نظر میرسد که باتوجه به حجم مراجعین این تعداد کارمند مناسب نباشد.متاسفانه متوجه شدم که یکی از آقایان رفتار جالبی با مراجعین ندارد. (برای مثال با حالتی طلبکارانه و لحن نامناسب به هر مراجع کننده می گفت : چند نفری ؟؟ مثلا 20 تومان بده !!!! (با لحنی بسیار بد و بسیار طلبکارانه و با صدای بلند(بدون کمترین توضیح که این مبلغ بابت چیست؟؟؟؟)
    البته بعدا کشف کردم که این مبلغ بابت هزینه پست ارسال کارت ملی به درب منزل است .

    نکته دوم : بابت مبلغ 10هزار تومان هزینه پست و ارسال کارت ملی به منزل مراجعه کننده هیچ رسیدی صادر و تحویل مراجعین نمی شد.

    نکته سوم : در کمال تعجب کارمندان ثبت نام بعد از اتمام فرایند ثبت نام اعلام می کردند که بعد از زمان مشخص برای گرفتن کارت ملی به اداره ثبت احوال خمام مراجعه کنید !!!! (پس چرا هزینه ثبت نام دریافت کرده اند ؟؟؟؟ )

    متاسفانه رفتار خوبی با مراجعه کننده ها به ادارات نمی شود و از آنجایی که اراده کافی و لازمی برای برخورد با این افراد وجود ندارد ؛ متاسفانه به کرات شاهد این برخورد ها هستیم.
    البته از حق نباید گذشت که الباقی کارمندان بخصوص کارمند خانم که مسوول گرفتن عکس و اثر انگشت بود مودبانه و با حوصله برخورد کردند.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads