کد خبر: 110551 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 می 2016 - 15:58

یادداشت؛

تو هم شنیده ای قصه بخورو بخواب هایت را در سپاه؟

بهاره مقدم ؛

تو هم شنیده ای؟ قصه بخورو بخواب هایت را در سپاه؟ توهم شنیده ای که جای مُهرِ رو پیشانی ات را قاشق داغ بنامند و سجده های طولانی ات را بازی و ادا؟

به گزارش خوبان به نقل از ۸۰۰۰ قهرمان،  بهاره مقدم در یادداشتی نوشت:

تو هم شنیده ای؟ قصه بخورو بخواب هایت را در سپاه؟ توهم شنیده ای که جای مُهرِ رو پیشانی ات را قاشق داغ بنامند و سجده های طولانی ات را بازی و ادا؟

به توهم گفته اند که شغلت پاچه خواری است؟که هرکاری که میکنی پولش را میگیری و منتی نیست؟

به توهم گفته اند که تا زنده ای جیره خور نظامی و وقتی هم که شهید شوی باز سیل الطاف مسئولین به سوی خانواده ات روان است؟

سپاه بخورو بخواب دارد، درست! سال هاست چه در دفاع مقدس، چه در مبارزه با اشرار و منافقین ،چه در جبهه های مقاومت لبنان و فلسطین و چه در دفاع از حرم، ترکش می خورند و می خوابند! تا ابد!

در روزگاری که عده ای سرمستند از دست آوردهای رنگارنگ برجام و تعامل با جامعه جهانی و فخر می ورزند به دوستی با ابرقدرت های پوشالی، سبزپوشان حریم ولایت، برای نوشیدن جام شهادت رقابت می کنند…

راست گفته اند. پولش را میگیرید. حساب کنید بابت عملیات های مستشاری و اطلاعاتی در سوریه چقدر برایتان واریز می شود. تک تک لحظاتی را که دل کندید از نوزادهای چند روزه، از عروس حجله نشین، از مادر نگران، از پدر بی تکیه گاه را چرتکه بیندازید و حساب-کتاب کنید. برگردید عقب! همه این مواهب را تقدیم آنان کنید که” نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران” شان BBC و VOA را غرق در سرور کرده بود.

خودکشی است جنگ در خارج از مرزهای ایران!!! راست می گویند! بگذارید تکفیری های دست نشانده غرب به مرزهای مقدس ایران برسند تا همین یلانِ مو سیخ، با عقرب های  خالکوبی شده بر بازوان پرتوانشان به جنگ اهریمن بروند!

سجاد طاهرنیا! قیمت ندیدن نوزاد تازه ات چند؟

حامد کوچک زاده! لحظه دل کندن از ریحانه ات را قیمت بگذار؟

امیررضا علیزاده! از نگاه نگران مطهره هنگام بدرقه ات بگو؟

آی! مادران داغدیده، همسران دل شکسته، خانواده های عزا دار،  چقدر بریزند به حسابتان شیون را رها می کنید و به زندگی عادی برمی گردید؟

کسی چه می فهمد دعواست برسر اعزام به سوریه… کسی چه می فهمد وقتی ازعزیزترین هایی که به آن ها دلبسته ای، دل می کنی و به سوی انجام وظیفه حرکت می کنی تنها چیزی که به چشمت نمی آید پول و حقوق و مادیات است. کسی چه می فهمد در سجده های عاشقانه ات چه می گذرد. کسی چه می فهمد به قول حاج قاسم سلیمانی افتخارت به پارچه های روی دوش و مدال های روی سینه ات نیست، تو با بزرگ پاسدار عالم امکان، معامله کرده ای… بگذار بگویند، یاوه ببافند، شهید بهشتی فرمود : پاسداران آگاهانه انتخاب می کنند ،شجاعانه می جنگند ،غریبانه زندگی میکنند ، مظلومانه شهید میشوند و بی شرمانه مورد توهین قرار می گیرند…

اسوه های ایثار، مالک اشترهای علی زمانه من، سبزپوشان حریم ولایت، عزمتان مصمم، توفیقاتتان افزون، روزتان به مهر…ارباب، یاورتان.

انتهای پیام/45


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads