کد خبر: 109762 - تاریخ: شنبه، 30 آوریل 2016 - 11:01

به منظور سخنرانی در اجلاسیه فرهنگیان نخستین کنگره ملی شهدای گیلان؛

وزیر آموزش و پرورش، در بدو ورود به گیلان بر مزار شهدای رشت حاضر شد

وی اجرای دو سرود برای اجلاسیه فرهنگی نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان را از برنامه‌های آن دانست و تصریح کرد: تجلیل از هشت خانواده دو و سه شهید در اجلاسیه فرهنگی کنگره مذکور از برنامه‌های دیگر اجلاسیه است.

به گزارش خوبان، وزیر آموزش و پرورش  برای سخنرانی در اجلاسیه شهدای فرهنگی گیلان امروز صبح وارد  استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش در حاشیه استقبال ازعلی‌اصغرفانی گفت: امروز  پوستر ویژه اجلاسیه فرهنگی نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان رونمایی می‌شود.

مهدی حاجتی با بیان اینکه تولید محتوای فراخوان مقاله، سرگذشت‌پژوهشی شهدا و کتاب‌ها تدوین شده است، افزود: دو کتاب «راه عاشقی» برگرفته از دل‌نوشته‌های دانش‌آموزان در راهیان نور و «چلچراغ مدارس گیلان» در اجلاسیه رونمایی می‌شود.

وی اجرای دو سرود برای اجلاسیه فرهنگی نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان را از برنامه‌های آن دانست و تصریح کرد: تجلیل از هشت خانواده دو و سه شهید در اجلاسیه فرهنگی کنگره مذکور از برنامه‌های دیگر اجلاسیه است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه ۱۶۰ تندیس ویژه اجلاسیه فرهنگی کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان برای اهدا به خانواده شهدا آماده شده است، خاطرنشان کرد: تمام مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی در مدارس و مناطق آموزش و پرورش با موضوع شهید و شهادت برگزار می‌شود.

 اجلاسیه فرهنگیان ۱۱ اردیبهشت با سخنرانی وزیرآموزش و پروش، اجلاسیه زنان ۱۲ اردیبهشت‌ با حضور خانم دکتر فرهمند پور، اجلاسیه ایثارگران ۱۳ اردیبهشت با سخنرانی سردار صفوی  و ۱۴ اردیبهشت‌ نیز اجلاسیه اصلی کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با حضور آیت الله نوری همدانی برگزار می‌شود.

فانی در بدو ورود به گیلان بر مزار شهدای رشت حضور یافت و با نثار فاتحه‌ یاد شهدا را گرامی‌ داشت.

منبع:8000شهید استان گیلان


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads