کد خبر: 109016 - تاریخ: چهارشنبه، 20 آوریل 2016 - 11:13

سخنگوی شورای ائتلاف استان گیلان:

به طور قاطع می گویم دو نفری که در رشت به مجلس خواهد رفت از جبهه اصولگرایی خواهند بود/ هر کسی که می گوید تک رای دهید خیانت می کند

علیزاده خاطر نشان کرد: به طور قاطع می گویم دو نفری که در شهرستان رشت به مجلس خواهد رفت از جبهه اصولگرایی خواهد بود به شرطی که نیروهایی انقلابی به لیست ائتلاف رای دهند.

به گزارش خوبان به نقل از”سنگرما” نظر علی علیزاده در همایش اصولگرایان بخش کوچصفهان با تبریک ایام ماه رجب اظهار کرد:بندگی در ماه رجب،شعبان ورمضان را انشاالله در عید فطر با پاکی جسم وروح جشن خواهیم گرفت.
وی با اشاره به انتخابات مرحله اول مجس شورای اسلامی شهرستان رشت خاطر نشان کرد: در مرحله اول انتخابات  با حضور آگاهانه مردم یک فضای سیاسی در استان رقم خورد که می توانیم اعلام کنیم همه منتخبین دوره اول در سبد جریان اصولگرایی قرار گرفته اند.
سخنگوی شورای ائتلاف استان گیلان افزود: در کل کشور جریان انقلابی ،ارزشی واصولگرایی بیش ترین نماینده را راهی مجلس کرده است.
علیزاده عنوان کرد: از آقای مطهری تشکر می کنم وبه ایشان تبریک وخسته نباشید عرض می نمایم .
وی ادامه داد وگفت : حضور آقای مطهری یعنی کمک به ائتلاف و امروز هم به کمک همین عزیزان با قدرت پیش خواهیم رفت .
سخنگوی شورا ائتلاف اصوگرایان گیلان با بیان اینکه منافقین و ضد انقلاب هنوز در کشور وجود دارد اذعان کرد: خیلی از این افراد در فتنه ۸۸ دستگیر شده اند وخیلی های دیگر در سمت های مختلف و با لباس دیگر در  کشور فعالیت دارند و می خواهند در جای مناسب  به انقلاب ودستاورد های آن ضربه زنند.
علیزاده امنیت و آرامش کشور را مرهون خون شهدا دانست وتاکید کرد: عده ای  میخواهند که ارزش های شهدا را کم رنگ جلوه دهند.
وی با دعوت مردم به هوشیاری وآگاهی زیاد در انتخابات  اظهار داشت : امروز جریان ضد انقلاب در عرصه انتخابات هزینه های زیادی انجام می دهند تا یک نیروی بیشتر در مرکز تصمیم گیری کشور داشته باشند.
سخنگوی شورای ائتلاف استان گیلان  با بیان اینکه در چند روز آینده ۲نفر را معرفی خواهیم کرد یاد آور شد: هر کسی که می گوید تک رای دهید خیانت می کند.
علیزاده خاطر نشان کرد: به طور قاطع می گویم دو نفری که در شهرستان رشت به مجلس خواهد رفت از جبهه اصولگرایی خواهد بود به شرطی که نیروهایی انقلابی به لیست ائتلاف رای دهند.

 

انتهای پیام/415


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads