کد خبر: 108736 - تاریخ: شنبه، 16 آوریل 2016 - 13:08

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان:

نمایندگان اصولگرا باید جوابگوی اعتماد مردم باشند/ با اقبال عمومی سه نماینده باقی مانده نیز از اصولگرایان خواهند بود

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است که سه نماینده دیگر به مجلس بفرستیم، گفت: با عملکرد مرحله اول و اقبال عمومی سه نماینده باقی مانده نیزاز اصولگرایان خواهد بود

به گزارش خوبان ،نظر علی علیزاده  صبح امروز در دیدار با کانون مبلغان و هادیان شورای معتمدین در حمایت از لیست ائتلاف اصولگرایان گیلان، اظهار کرد: انتخابات، دانشگاه مقبولیت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف اصولگرایان از یک سال قبل کار خودش را شروع کرده است، گفت: در این ایام  تمام تلاش و سعی ما  بر این بوده که  با کار کارشناسی به لیست واحدی  دست پیدا کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان  با بیان اینکه تمام تلاش  ما بر این است که سه نماینده دیگر  به مجلس بفرستیم، گفت: با عملکرد مرحله اول  و اقبال عمومی سه نماینده باقی مانده نیزاز اصولگرایان خواهد بود.

علیزاده با بیان اینکه اصل، انقلاب اسلامی است و باید ارزش های آن حفظ شود،گفت: به فرموده  امام مجلس در راس امور است پس باید با حساسیت بالا نمایندگان آن انتخاب شود.

وی با بیان اینکه  لزوم  و اهمیت حضور  در انتخابات مرحله دوم کمتر از مرحله اول نیست، گفت: باید تلاش کرد  علاوه بر حضور گسترده مردم در پای  صندوق رأی، گزینه ای که دغدغه مردم و انقلاب  را داشته باشد انتخاب کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف  اصولگرایان گیلان با بیان اینکه با پایان انتخابات کار شورای ائتلاف به پایان نمی  رسد، گفت: یقینا نمایندگانی که مورد حمایت اصولگرایان قرار گرفته اند  باید جواب گوی مردم و اعتماد آنان باشند و ما نیزبا تمام توان از آرای مردم  مراقبت خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/165


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads