کد خبر: 105132 - تاریخ: جمعه، 26 فوریه 2016 - 18:40

امام جمعه خمام :

دشمنان از محتواي جمهوري اسلامي وحشت دارند

مردم بايد در انتخاب خود، تقواي افراد را معيار قرار بدهند و بي تقوايان را از راه يابي به اين مجالس مهم باز دارند. اگر مجلس مرعوب غرب و آمريکا روي کار بيايد، و به دنبال حاکميت جريان اشرافي گري باشد

به گزارشخوبان: حجت الاسلام والمسلمین علیرضا عاشوری در نماز جمعه آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام با اشاره  که  امروز، روز انتخابات و برگزيدن نمايندگان دو مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري است. مردم بايد در انتخاب خود، تقواي افراد را معيار قرار بدهند و بي تقوايان را از راه يابي به اين مجالس مهم باز دارند. اگر مجلس مرعوب غرب و آمريکا روي کار بيايد، و به دنبال حاکميت جريان اشرافي گري باشد، کشور را به مسير بدبختي هدايت خواهد کرد. علت شکست انقلابها، انحراف از اهداف آن بود. دشمنان از محتواي جمهوري اسلامي وحشت دارند. همه تلاش آنها اين است که حرکت جمهوري اسلامي به سمت هدف‌هاي عزت‌آفرين و قدرت‌آفرين را از بين ببرند و سلطه خود را بر اين کشور دوباره تجديد کنند.

 

امام جمعه خمام افزود : دشمنان از محتواي جمهوري اسلامي وحشت دارند. همه تلاش آنها اين است که حرکت جمهوري اسلامي به سمت هدف‌هاي عزت‌آفرين و قدرت‌آفرين را از بين ببرند و سلطه خود را بر اين کشور دوباره تجديد کنند. مقام معظم رهبري، روز چهارشنبه در ديدار با مردم نجف آباد فرمودند: انتخابات به معناي سينه سپر کردن و عرض اندام ملت ايران در مقابل دشمن است. برخي دورانها، مقامات آمريکايي صراحتاً در باره انتخابات، موضع گيري کردند. الان هم براي ايران پس از برجام، برنامه دارند؛ ولي اين بار در باره انتخابات ايران سکوت کرده اند؛ چون به تجربه دريافته اند که موضع گيري آنها، نتيجه معکوس دارد. اما عوامل بيکار ننشسته اند.

 

حجت الاسلام عاشوری گفت : وقتي بيعت با انقلاب و رهبري، بيعت با اسلام و رسول خدا(ص) است، ديگر نبايد به کساني رأي داد که با انقلاب و رهبري آن فاصله دارند!. دشمن، اصرار دارد که عنصر استکبارستيزي را از فرهنگ اسلام و انقلاب حذف کند تا جمهوري اسلامی ايران به يک لقمه راحت براي بلعيدن تبديل شود.

 

وی تصریح کرد: چرا امير کبير تبعيد شد و در تبعيد با زبان روزه به شهادت رسيد!؟ چرا مدرس تبعيد شد و در تبعيد با دستور انگليسي‌ها به شهادت رسيد!؟ و چرا تقي‌زاده‌ها هميشه مورد حمايت انگليسي‌ها بودند؟! چون اميرکبير راه عزل و نصب‌هاي سفارت انگليس را بسته بود و اجازه نمي‌داد با يک اشاره او، دزد‌ها و دشمنان ملت به سر کار بيايند. مدرس هم مخالف سرسخت قراردادهاي استعماري بود. اجازه نمي‌داد امتيازي به انگليسي‌ها داده شود. اما تقي‌زاده و ديگر نوکران آن روز‌ها، ايران و منافع و منابع آن را دو دستي تقديم انگليس مي‌کردند و براي ايران و ايراني و فهم و سواد و توان او، کمترين ارزشي قائل نبودند و مردم خود را به بدترين وضعي تحقير مي‌کردند و رسما شعار مي‌دادند که بايد از فرق سر تا نوک پا فرنگي شويم! و ايراني جماعت، قادر به ساخت آفتابه هم نيست!. کما اينکه امروزه هم برخي وزراء با بستن قرادادهاي محرمانه با دنياي کفر؛ و بزک کردن چهره خبيث استکبار آمريکا، تمام صنعت کشور را در حد درست کردن آبگوشت بزباش و يا قرمه سبزي معرفي مي کنند؛ ولي در عوض دشمن را آنقدر بزرگ مي کنند که مي تواند با يک موشک، همه دستاوردهاي ملت را بر باد دهد!.

 

حجت الاسلام عاشوری: انگليسي‌ها هر کس را که جاده صاف‌کن منافع انگليس و تحقير‌کننده مليت ايراني باشد، عزيز مي‌دارند. آنها به دنبال حمايت از کساني هستند که حافظ منافعشان باشند. مهاجراني(وزير ارشاد دولت اصلاحات)، رمضان‌زاده(معاون فرهنگي او) و يا رجب مزروعي( نماينده هتاک و افراطي مجلس ششم) روزگاري در اين کشور، حافظ منافع انگليس بودند و اکنون همگي در آغوش آن کشور، مزد سال‌هاي خوش خدمتيشان را مي‌گيرند. اما آنها نسل آخر از حافظان منافع انگليس نبودند. سفارت آنها (که روزگاري در ايران بسته شده بود) امروز بازگشايي شده و روباه به ايران راهي پيدا کرده است. برخي رفتارهاي سياسي، باعث شده که آنها بوي کباب به مشامشان  برسد؛ و فکر کنند که در اينجا براي آنها خبري هست!.

 

حجت الاسلام عاشوری افزود: انگليسي ها در همه انتخابات گذشته، مردم را به تحريم انتخابات دعوت مي‌کردند؛ اما امروز مردم را به حضور پرشور در انتخابات و مشارکت در سرنوشتشان فرا مي خوانند! گويا آنها کساني را در ايران پيدا کرده اند که مي‌توانند حافظ منافعشان باشند!. اصرار روباه پير به رأي ندادن به عمارهاي رهبري، دقيقا يادآور بغض و کينه آنها به شهيد مدرس است. در مقابل، حمايت آنها از جرياني خاص، يادآور تقي‌زاده‌هاست که تا توانستند به ملت و ميهن و فرهنگ خود خيانت و ناجوانمردي کردند.

 

وی تصریح کرد: از جمله رهنمودهاي مقام معظم رهبري در هفته اخير اين بود که دشمنان دائماً بدنبال القاي ايجاد جوّ دوقطبي در داخل کشور هستند؛ و متأسفانه برخي ها در داخل کشور نيز آن را تکرار مي کنند!. مثل دو قطبيِ «مجلس دولتي» و «مجلس ضد دولتي»! مي خواهند اينگونه القا کنند که بخشي از مردم ايران، طرفدار مجلس دولتي هستند؛ و بخشي ديگر، مخالف مجلس دولتي!. و يا دو ق4طبي«تندرو» و «ميانه رو»! و منظور آنها از تندرو کساني هستند که نسبت به انقلاب اسلامي و تفکر و اصول امام پايبندتر و مصمم ترند؛ و مقصود از ميانه رو کساني که در مقابل بيگانگان، تسليم و سازش فرود مي آورند!. در حالي که در اسلام، چنين تقسيم بندي وجود ندارد.

 

حجت الاسلام عاشوری گفت : ايشان فرمودند: اگر دشمن با هدف ايجاد دودستگي در ميان مردم، از فلان گروه يا فرد تعريف ‌کرد، بايد فوراً در مقابل او موضع‌گيري نمود و دچار غفلت نشد.از هنگامي که موضوع نفوذ و لزوم هوشياري در قبال نفوذي ها مطرح شد، عده اي در داخل بر آشفته شده اند که چرا دائماً حرف از نفوذ زده مي شود اما اين برآشفتگي بيجا و بي مورد است.خداوند پيروزي نهايي را براي ملت ايران مقدر فرموده است و به  فضل الهي جوانان کشور، روزي را خواهند ديد که آمريکا و حتي بزرگتر از آمريکا نيز توانايي انجام هيچ غلطي را در مقابل ملت ايران نخواهند داشت.

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads