کد خبر: 104520 - تاریخ: شنبه، 20 فوریه 2016 - 08:27

نماینده ولی فقیه در سپاه مقداد رشت در گفتگو با خوبان خبر:

ايران پيشتاز عرصه انتخابات در دنياست/ کشور با رای و نظر مردم اداره می شود

حجت الاسلام کیماسی گفت: نظام جمهوري اسلامي بر مبناي مردم سالار دینی است و همه دنیا اين را می داند.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام  کیماسی نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه مقداد رشت با اشاره به انتخابات 7 اسفند به خبرنگار ما گفت: در حالی که برخي از کشورهای همسایه ما نام انتخابات را نشینده اند و حتي زنان در كشوري چون عربستان شناسنامه ندارند، ما در دنیا سلطان انتخابات هستیم.

وي افزود: افتخارمی کنیم که در طول 37 سال از انقلاب شكوهمند ما 36 انتخابات برگزار شده است.

حجت الاسلام كيماسي با اشاره به اين كه كشور با نظر و راي مردم اداره مي شود اظهار نمود: نظام جمهوري اسلامي بر مبناي مردم سالار دینی است و همه دنیا اين را می داند.

وي با اشاره به اهميت بالاي انتخابات اخير گفت: امسال دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم كه هر دو از اهمیت خاصی برخوردارند.

کیماسی با بیان این که خبرگان اسمش همراه خودش می باشد گفت: خبرگان، رهبری را از نظر فقهی رهبری می کند. اعتقاد داریم که نائب امام را خود امام زمان (عج) تعیین می کند و فقط خبرگان تشخیص می دهد که نظر امام زمان(عج) با چه شخصی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه مقداد رشت با اشاره به ادوار گذشته مجلس و حضور چهره ها و جناح های اصولگرا و اصلاح طلب در آن گفت: ملت با افکار این احزاب آشنا و هوشیار هستند.

وی با بیان این مطلب که رسول اکرم(ص) در واقعه غدیر خم انتخابی کردند که دنیای کفر مایوس شد گفت: امروز ما نماینده ای می خواهیم که دشمنان ما علی الخصوص آمریکا را مایوس نماید.

کیماسی در ادامه به بیان ویژگی های نماینده اصلح پرداخت و خاطرنشان کرد: نماینده مجلس باید شجاع، عالم و ملزم به اسلام باشد. نماینده نباید ترسو و همسو با دشمن باشد.

وی افزود: نماینده باید غصه مردم را بخورد و فقط به فکر خودش نباشد. او همچنین نباید وام دار قشر خاص یا بنگاه های اقتصادی و سیاسی باشد. نماینده باید ملزم به اصل اصیل ولایت فقیه که خار چشم دشمنان است باشد و از کسانی که با ولایت فقیه زاویه و فاصله دارند، دوری کند.

کیماسی در ادامه با هشدار در خصوص حضور افراد منحرف در مجلس و خبرگان گفت: کسانی که می گویند منتظر امام زمان (عج) هستیم ولی نائب امام زمان(ع) را قبول نداریم و یا مشکل دارند مثل انجمن حجتیه و روحانیون لندن نشین نباید در مجلس خبرگان یا مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه مقداد رشت به سه آرزوی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: براندازی حکومت شاهنشاهی، برپایی نظام جمهوری اسلامی و تحویل پرچم نظام به دست وجود نازنین امام زمان (عج) سه آرزویی بود که حضرت امام داشتند که امیدواریم آرزوی سوم به دست مقام معظم رهبری محقق شود.

وی خطاب به ملت ایران گفت: ملت ایران در برابر نفوذ باید آگاه باشد. همان طور که رهبر معظم انقلاب می فرمایند« تا باور نکنیم در جنگ هستیم، نمی جنگیم.» ما اکنون در جنگی هستیم که جنگ نرم نام دارد . دشمن از طریق نفوذ به دو روش، در حال رخنه در نظام است.

کیماسی تصریح کرد: یک نوع نفوذ، نفوذ فردی مثل جیسون رضاییان است که به رییس جمهور ما نفوذ کرده بود و خوشبختانه توسط ماموران اطلاعاتی دستگیر شد و نوع دیگر نفوذ، نفوذ شبکه ای است.

نماینده ولی فقیه در سپاه مقداد افزود: دشمن دنبال این است که به طریقی از  مسیر اعتقادات مردم، لایه به لایه نزدیک شود و با استفاده از اسم رهبری و نظام، سوء استفاده کند و وارد مراکز تصمیم ساز شود تا این گونه در مقابل رهبر انقلاب بایستد.

وی خطاب به نمایندگان مجلس و خبرگان گفت: اگر نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی همسو با نظام، ولایت فقیه و قانون اساسی نباشند به مشکل برمی خوریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه مقداد رشت در پایان با آرزوی برگزاری انتخاباتی سرافراز گفت: امیدواریم با برپایی انتخابات حداکثری و انتخاب نماینده اصلح، دل امام زمان(عج) و مقام عظمای ولایت را شاد نماییم.

 

 

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads