کد خبر: 100063 - تاریخ: چهارشنبه، 30 دسامبر 2015 - 14:09

بیانیه پایگاه شهیدشیرودی خمام به مناسبت حماسه 9دی:

حماسه ۹ دی اوج بصیرت و آب سردی بر آتش فتنه بود

پایگاه شهری شهیدشیرودی خمام به مناسبت ۹ دی پیامی صادر کرد.

به گزارش خوبان : متن کامل این پیام به این شرح است: نمایش بصیرت مردم هوشیار در ۹ دی ۸۸ جلوه‌ای از حماسه‌ حضور در صحنه، لبیک گویان به مظلومیت حسین (ع) و غیرت و حمیت در برابر هجمه‌ اهل نفاق به ارزشی‌ترین باور شیعه یعنی عاشورا رقم خورد.

به یقین ۹ دی یکی از الطاف خفیقه خداوند متعال به ملت حق مدار و ولایت دوست ایران است که التزام عملی به اسلام و فرامین ولی امر مسلمین دارند و با انسجام ملی، مردم سالاری دینی را با هدایت پیر و مرادشان در کشور حاکم کرده‌اند و در گسترش عدالت با تاسی به مقتدایشان حضور آگاهانه دارند، و به دور از جنجال‌های سیاسی، بالندگی انقلاب را خواستارند و در مقابله با هر گونه تعرضی، مردانه در صحنه حضور دارند و هرگونه تهدید را با صلابت و مقاومت پاسخ دندان شکن می‌دهند، همچنان که در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و با تقدیم هزاران شهید و ایثارگر هیچ گونه خللی در عظم و اراده‌ی آهنین‌شان به وجود نیامد و تمامی دنیای استکبار در برابر ملت منسجم و ایمانی ایران شکست مفتضحانه خورد و فهمیدند که ایرانی با ایمال و پایبند به ارزشهای اسلامی تا پای جان از سرزمینش دفاع خواهد کرد.
همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: “نهم دی”، یادآور خیزش عظیم ملت مسلمان ایران علیه فتنه‌گران و فرصت‌طلبان زبونی است که به خیال خام خویش با اردوکشی‌های خیابانی و اجیرکردن عده‌ای از اراذل و اوباش می‌خواستند بر دیانت، غیرت و حمیت مردم حقوق بشر و مباحث هسته‌ای دایره فشار داخل و خارج را برنظام اسلامی افزایش داده و با همکاری اذناب داخلی خود (جریان فتنه و جریان‌های تخریبی) به مطامع و منافع و مقاصد نامشروع خود دست یافته و از الگوشدن انقلاب اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان برای سایر ملت‌های بپاخاسته و تحت یوغ حکام مستبد جلوگیری کنند.
یوم الله ۹دی ادامه حرکت مومنانه و عالمانه ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و مصداق ولایت مداری آنان و فرصتی برای تولید و نمایش قدرت و نظام است.
پایگاه شهری شهیدشیرودی خمام  ضمن گرامیداشت حماسه  ۹ دی ، روز اعلام وفاداری ملت مسلمان وهمیشه در صحنه ایران به ولایت که به حق روز بصیرت نام گذاری شده است اعلام می‌دارد. بسیجیان این پایگاه تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمانها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی می‌باشند و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی و در پویایی و پیشرفت علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور مجاهدت می‌نمایند».
انتهای پیام /۹۶۵

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads