کد خبر: 110035 - تاریخ: چهارشنبه، 4 می 2016 - 19:14

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت برگزاری کنگره شهدا؛

برگزاری با شکوه کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان آغازی برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ شهادت

برگزاری با شکوه کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان فرصتی مغتنم برای معرفی سلحشوری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بوده و قطعا پایان نیافته است.

به گزارش خوبان ینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت برگزاری شایسته کنگره ۸ هزار شهید استان پیام مشترکی را منتشر کردند که متن آن را می توانید در ذیل مشاهده کنید.

بسم رب الشهداء والصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
(احزاب ، ۲۳)

حمد و سپاس بی‌پایان پروردگار حکیم قادر متعال را  که پس از گذشت سالیان متمادی از انتظار مردم و خانواده های معظم شهدا وایثارگران شاهد برگزاری شایسته ی کنگره عظیم ۸ هزار شهید سرافراز گیلان بودیم .

لازم می‌دانیم بیش از همه، مراتب تشکر  خود را به محضر مقام معظم رهبری تقدیم داریم که با صدور پیام به  کنگره  و اشاره به مجاهدت ها، رادمردی ها و ایمان صادقانه فرزندان این خطه در دفاع مقدس و پشتیبانی های مردم ، بر عظمت برگزاری آن افزودند.

بی شک آرامش ، آسایش ، عزت و قدرتمندی ایران اسلامی در جهان امروز، مدیون گلگون کفنان راست قامت تاریخ است و برگزاری با شکوه کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان فرصتی مغتنم برای معرفی سلحشوری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بوده و قطعا پایان نیافته است ، بلکه آغازی برای ترویج هرچه بیشتر  فرهنگ شهادت و شناختن بیشتر این مسیر نورانی است  .

به فرموده ی رهبر معظم انقلاب امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست از اینرو اینجانبان بر خود فرض می دانیم از استقبال  گسترده و قابل تقدیر مردم شریف و همیشه در صحنه گیلان  ، زحمات و تلاشهای شبانه روزی همه ی دست اندرکاران برگزاری این کنگره عظیم، سخنرانان اجلاسیه های مختلف و رسانه ها  قدردانی نماییم .

امیدواریم خداوند سبحان اجر و پاداش عظیم این اخلاص و بندگی را عطاء فرماید.

  زین العابدین قربانی                            محمدعلی نجفی

                                                                                          نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت                  استاندار گیلان

منبع:8دی

انتهای پیام/4135


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads