کد خبر: 122013 - تاریخ: یکشنبه، 16 اکتبر 2016 - 18:27

نماینده مردم رشت در مجلس:

استاندار به درد دل مردم سراوان گوش دهد / مسئولان گیلانی حتی یک روز هم نمی توانند در سراوان زندگی کنند

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ناهماهنگی دولت با مجلس در خصوص برنامه ششم توسعه کاملا مشهود است.

به گزارش خوبان، جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در واکنش به تجمع مردم سراوان و بستن راه کامیون های حمل زباله با بیان اینکه دو تا سه هزار نفر از مردم سراوان این تجمع را شکل دادند و حق هم دارند، اظهار کرد: مسؤلان استان به جای برخورد با مردم به فکر چاره اندیشی برای رفع این معضل زیست محیطی باشند زیرا این تجمع چندمین تجمع آنها در سال های اخیر است.
وی با تأکید براینکه چهار استاندار گذشته تاکنون قول رفع معضل سراوان را داده اند، اضافه کرد: متأسفانه قول های آنها تاکنون عملی نشده است.
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اختصاص بودجه و اعتبار در برنامه پنجم در بحث نصب زباله سوز ها در مناطقی از کشور که سراوان هم در فهرست آنها قرار داشت، تصریح کرد: متأسفانه تا به الان اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
کوچکی نژاد با بیان این نکته که مسئولان گیلان از استاندار گرفته تا فرماندار باید به درد دل مردم سراوان گوش دهند، افزود: برخورد با مردم جایز نیست.
وی با تأکید بر اینکه یک مسئول گیلانی حتی یک روز هم نمی تواند در سراوان زندگی کند، تصریح کرد: چطور مردم بتوانند این شرایط سخت و معضل بزرگ زیست محیطی در سراوان را تحمل کنند.
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه دولت های گذشته در کنار دولت یازدهم و چهار مسئول سازمان محیط زیست به خودشان زحمت ندادند معضل سراوان را رفع کنند، افزود: متأسفانه در عمل شاهد اقدامی نیستیم.
کوچکی نژاد در خاتمه اظهار کرد: شرکت خارجی هم که در گذشته در بحث ساماندهی سراوان وارد شده بود بخاطر عدم بستر سازی مناسب مسؤلان گیلان الان ادعای خسارت کرده است و متأسفانه دستگاه های نظارتی در این باره ورود نکرده اند.
انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads