کد خبر: 237613 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 مارس 2024 - 11:55

مدیر کل هواشناسی گیلان :

استقرار هوای صاف وآفتابی در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت:هوای پایدار تا ظهر شنبه هفته‌ی پیش رو دراستان مستقر است.

به گزارش خوبان خبر ؛ کارشناس هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی جوی آرام و غالبا پایدار از امروز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در این استان حاکم خواهد بود.

علاءالدین حسینی اظهار کرد: بر این اساس در این مدت آسمانی غالبا صاف تا نیمه ابری و افزایش نسبی دما بین ۳ تا ۶ درجه سلسیوس برای استان گیلان پیش‌بینی شده‌است.

وی عنوان کرد: در مدت گفته شده گاهی به دلیل شکل‌گیری ناپایداری‌های موقتی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست ضمن اینکه شب‌ها در برخی مناطق شرایط برای پدیده مه فراهم است.

کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: از اواخر وقت یکشنبه هفته آینده شاهد وضعیت جوی ناپایدار در این استان خواهیم بود که بر اساس آخرین اطلاعات نقشه‌های هواشناسی طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: صبح امروز دیلمان با نیم درجه سلسیوس کمترین و صومعه‌سرا در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۷ درجه بیشترین دما را به خود اختصاص داده‌اند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۱۲ درجه و رطوبت ۷۰ درصد است.

حسینی اظهار کرد: دریا نیز در این مدت با ارتفاع موج بین ۱۰ تا ۵۰ سانتی‌متر برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب پیش‌بینی شده‌است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads