کد خبر: 237584 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 مارس 2024 - 09:28

سرمایه گذاری ۹۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه اقتصادی گیلان

استاندار گیلان از سرمایه گذاری ۹۰ هزار میلیارد تومانی در بخش اقتصادی این استان خبر داد و گفت: نباید هیچ سرمایه گذاری در گیلان معطل بماند.

به گزارش خوبان خبر ؛ اسدالله عباسی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری گیلان اظهار کرد: آمارهای نرخ بیکاری و درصد مشارکت اقتصادی در گیلان امیدوارکننده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان ۶.۲ دهم درصد و کمتر از میانگین کشوری است، گفت: مشارکت اقتصادی در کیلان ۴۴.۵ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

عباسی به تشریح اتفاقات تلخ و شیرین سال گذشته در گیلان و کشور پرداخت و بیان کرد: حمله تروریستی و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان و حمله شاهچراغ از جمله حوادث تلخ و راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور آگاهانه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند اهم اتفاقات شیرین سال گذشته است.

وی با اشاره به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در گیلان افزود: این انتخابات با کمک همه دستگاه‌های امنیتی، نظامی، قضائی، هیأت‌های اجرایی و نظارت بدون کوچک‌ترین مشکلی برگزار شد و همه در همه حوزه‌های انتخابیه مورد تأیید قرار گرفت.

استاندار گیلان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم بیان کرد: شعار سال با تأمل نگاری و تلاش مضاعف محقق می‌شود.

عباسی با اشاره به نگاه راهبردی مقام معظم رهبری به مساله اقتصادی و اشتغال بیان کرد: بسیج مردمی در مساله اقتصاد موجب جهش تولید می‌شود و در این راستا مردمی‌سازی اقتصاد باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت کارهای زیربنایی و اقتصادی برای توسعه و پیشرفت استان اضافه کرد: در حوزه اقتصاد دریا محور حرکت‌های اقتصادی خوبی صورت گرفته است و این روند باید استمرار داشته باشند.
عباسی از ۹۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری اقتصادی در گیلان خبر داد و بیان کرد: نباید هیچ سرمایه‌گذاری در گیلان معطل بماند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads